محسن طاهری:  تا پایان فصل از کرانچار حمایت می کنیم/مذاکره ای با سروش رفیعی نداشتیم/هر تیمی دوست دارد دژاگه را داشته باشد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تا پایان فصل از کرانچار حمایت می کنیم.

محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: در این چند روز اسم هایی را شنیده ایم که قرار است به سپاهان ملحق شوند که همه آنها شایعه ای بیش نیست.ما با سروش رفیعی مذاکره ای نکرده ایم اما اگر کرانچار نظر مثبت روی این بازیکن داشته باشد او را جذب خواهیم کرد.

وی افزود: دژاگه و رحمتی بازیکنانی هستند که هر باشگاهی دوست دارد آنها را جذب کند اما باید ابتدا وضعیت این بازیکنان مشخص باشد و هم اینکه کرانچار باید بازیکنی را که می خواهد به باشگاه معرفی کند.

طاهری ادامه داد: تلاش کردیم ابتدای فصل تیم را خوب ببندیم اما در هفته های نخست مسابقات لیگ برتر نتایج طوری رقم خورد که باب میل ما نبود و امتیازات را از دست دادیم.بارها گفتم که شرمنده هواداران شده ایم و در ادامه راه ناکامی هایمان را جبران خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: تیم سپاهان خوب بازی می کند و توپ و میدان را در اختیار دارد اما مهاجمان تمرکز بالا ندارند و موقعیت ها را از دست می دهند.

وی اظهار داشت: به امید خدا تا پایان فصل از کرانچار حمایت خواهیم کرد و این مربی هر خواسته ای داشته باشد برآورده خواهیم کرد تا تیم به هدفی که دارد برسد.

600

کد خبر: 870715

وب گردی

وب گردی