سردار کوثری: اجازه مذاکرات مجدد به هیچ مسئولی درباره  مسائل موشکی نخواهیم داد

جانشین قرارگاه ثارالله (ع) سپاه پاسداران تاکید کرد : متاسفانه برخی به دنبال خوش رقصی برای استکبار جهانی هستند اما واقعیت امر این است که به هیچ وجه اجازه مذاکرات مجدد داده نخواهد شد.

سردار محمد اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله (ع) سپاه پاسداران ، با اشاره به موضوع مذاکرات مجدد با آمریکا در موضوعات موشکی و امنیتی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، گفت: نشانه مذاکراتی که درباره موضوعات هسته ای انجام شد، بدعهدی بود که مقام معظم رهبری در سخنان خود به آن اشاره دقیق کردند؛ لذا در عمل نیز چیزی که شاهد هستیم بدعهدی آمریکایی ها و عمل نکردن به تعهدات است.

وی افزود: رهبر انقلاب با توجه به بدعهدی های آمریکا تاکید داشتند که ما برجام های دیگری مانند برجام یک و دو و سه در دستور کار نخواهیم داشت؛ متاسفانه برخی به دنبال خوش رقصی برای استکبار جهانی هستند اما واقعیت امر این است که به هیچ وجه اجازه مذاکرات مجدد داده نخواهد شد.

سردار کوثری با تاکید بر این که موضوع موشکی زیر نظر فرمانده کل قوا است ادامه داد: متاسفانه برخی می خواهند سر خود را در آخور صهیونیسم جهانی بکنند اما به هیچ وجه به کسی اجازه داده نخواهد شد که مذاکره ای درباره مسائلی موشکی انجام بدهد.

جانشین قرارگاه ثار الله تهران تصریح کرد: با شناختی که از برجام به دست آورده ایم و در مجلس آن را دنبال کردیم، آمریکایی ها به هیچ وجه برجام را لغو نخواهند کرد زیرا از هر زاویه ای که برجام بنگریم به نفع آمریکا نوشته شده است. حتی اگر جمهوری اسلامی ایران نیز به دنبال لغو آن باشد آن ها نخواهند گذاشت که این اتفاق رخ دهد.

وی در پایان اظهار داشت: به هیچ مقام و مسئولی اجازه داده نخواهد شد که مذاکرات مجددی را به ویژه درباره مسائل موشکی آغاز کنند و برخی باید این را بدانند که این مذاکرات به ضرر کشور و امنیت ملی خواهد بود.

302

کد خبر: 870791

وب گردی

وب گردی