کشف 239 کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری از کشف 239 کیلو گرم تریاک از یک خودرو وانت در محور"سمیرم به بروجن" طی عملیات مشترک پلیس استان و"اصفهان"، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار"غلام عباس غلامزاده" گفت: در پی کسب خبری مبنی برانتقال مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از استان "اصفهان" و توزیع در سطح شهرستان "بروجن" موضوع در دستور کار اکیپ عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان"اصفهان"پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و شناسایی خودرو قاچاقچیان ضمن کسب مجوز قضائی خودرو وانت آنها در محور"سمیرم به بروجن" شناسایی و به آن دستور ایست داده شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: راننده خودرو ضمن بی توجهی به دستور ایست و اخطارهای مکرر پلیس با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو مذکور را متوقف و سه سرنشین آن را دستگیر کردند.

سردارغلامزاده با اشاره به کشف 239 کیلوگرم تریاک جاساز از داخل خودرو از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد وگفت: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ از برنامه های مهم فرماندهی انتظامی استان است که همواره در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: 870835

وب گردی

وب گردی