«خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده» منتشر شد

کتاب «خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده» (گزاره هایی برای آشنایی زدایی از «تصویر عمومی شده» امام خمینی(ره)) تدوین روح الله نامداری توسط دفتر نشر معارف منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، دفتر نشر معارف به تازگی کتاب کتاب «خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده» (گزاره هایی برای آشنایی زدایی از «تصویر عمومی شده» امام خمینی(ره)) را با تدوین روح الله نامداری منتشر کرده است.

منطق گزینش بیانات و خاطراتی که در کتاب «خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده» آمده است، مبتنی بر آشنایی زدایی از «تصویر عمومی شده» امام خمینی است. کتاب از سه بخش تشکیل شده است: مقدمه تدوینگر، بیانات امام خمینی و خاطراتی ناب از امام خمینی. این کتاب و کتاب قبلی این پژوهشگر، «جدال دو اسلام» از بهترین کتابها در معرفی اندیشه و سیره امام خمینی است.

روح الله نامداری از پژوهشگران جوان انقلاب اسلامی و فعالان فکری و فرهنگی بود که اردیبهشت ماه امسال در اثر ایست قلبی درگذشت و در زادگاهش ایذه به خاک سپرده شد. وی مدرسِ اندیشۀ امام خمینی (ره) و شهید آوینی در دانشگاهها و مراکز علمی و فرهنگی بود و به تدوین آثاری نظیر «جدال دو اسلام»، «انقلاب و نظریۀ اجتماعی» (دو جلد)، «فردی بودم مستضعف» و «اسماعیل زنده است» همت گمارده بود.

کتاب «خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده» (گزاره هایی برای آشنایی زدایی از «تصویر عمومی شده» امام خمینی(ره)) با تدوین روح الله نامداری در 168 صفحه رقعی با قیمت 8000 تومان توسط دفتر نشر معارف راهی بازار نشر شد.

502

کد خبر: 870859

وب گردی

وب گردی