نام‌نویسی از ۷۰ هزار متقاضی خدمت‌رسانی به زائران پیاده

مدیر گردشگری و امور زیارت شهرداری مشهد از نام‌نویسی بیش از ۷۰ هزار نفر در سامانه جهاد خدمت به زائران پیاده دهه پایانی صفر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،علی قناویزچی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:سال گذشته در دهه پایانی ماه صفر سال گذشته ۲۹۹ هزار زائر پیاده از اقصی نقاط کشور وارد مشهد مقدس شدند که طبق پیش بینی های انجام شده و اعلام حضور کاروان ها، تعداد زائران پیاده شهادت امام هشتم (ع) در سال جاری به ۳۳۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی از نام نویسی ۷۰ هزار نفر در سامانه جهاد خدمت به زائران پیاده دهه پایانی صفر در مشهد خبر داد و افزود: این سامانه سال گذشته فعال شد و ۷۰ هزار نفر متقاضی کمک و خدمت‌رسانی به زائران در آن ثبت نام کردند.

مدیر گردشگری و امور زیارت شهرداری مشهد تصریح کرد: نام نویسی در سامانه جهاد خدمت از ۲۹ مهر مصادف با اول ماه صفر آغاز شده است و متقاضیان می توانند با توجه به علاقه یا رشته تخصیی خود در این سامانه ثبت نام کنند.

قناویزچی گفت:برای خدمت‌رسانی، استقبال و پذیرایی از زائران پیاده حضرت امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر امسال ۳۰ ایستگاه استقبال از زائران در مبادی ورودی و مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در حال آماده‌سازی است که فعالیت آنها از ۲۳ آبان ماه آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: این سامانه جهاد خدمت با هدف تقویت فرهنگ میزبانی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده دهه پایانی صفر فعال شده است.

منبع: مهر

902/900

کد خبر: 870939

وب گردی

وب گردی