دولت برای اصلاح قانون نظام مهندسی لایحه می‌دهد

عضو کمیسیون عمران موارد مطروحه در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، کمال‌الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران درباره جلسه امروز این کمیسیون گفت:‌ رسیدگی به مصوبه کمیته نظام فنی، اجرایی و مهندسی کمیسیون عمران درباره طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در دستور کار بود.

وی با اشاره به اینکه این جلسه با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه، شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد، ادامه داد: نظر وزارت راه و شهرسازی این بود که لایحه‌ای در این زمینه تهیه کند که متضمن نکات بهتری برای اصلاح قانون باشد و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که مصوبه کمیته نظام فنی، اجرایی و مهندسی یک ماه متوقف بماند تا دولت پیش‌نویس لایحه‌ را به مجلس ارائه کند.

شهریاری با بیان اینکه دستورکار دیگر جلسه امروز سوال جمعی از نمایندگان ازآخوندی وزیر راه و شهرسازی بود، تصریح کرد: به دلیل سفر آخوندی همراه با رئیس جمهور به کرمانشاه این دستورکار لغو و به هفته‌های آینده موکول شد.

عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه رسیدگی به احکام‌های دائمی برنامه پنج ساله کشور درباره وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم مورد بررسی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: گزارش عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درمورد این احکام در شش ماهه اول سال جاری به کمیسیون ارائه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 870968

وب گردی

وب گردی