توجه به امر آموزش باعث کاهش آسیب پذیری کارکنان ناجا می شود

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر وضعیت آموزش و تجهیزات بروز یگان های انتظامی گفت: توجه به این دو امر مهم باعث کاهش آسیب پذیری کارکنان ناجا می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار "عطایی" در همایش مدیران، فرماندهان و رؤسای کلانتری و پاسگاه ضمن قدردانی از کارکنان ناجا در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و ترکیبی از قدرت ، مشروعیت و با چهره مقبول و مشروع در جامعه است.

وی افزود: راه های رسیدن به اقتدار شامل داشتن اطلاعات دقیق از وضعیت موجود، برآورد تهدیدات، شناخت کامل از حریف و توان خود، طراحی و اجرای دقیق عملیات ها و برقراری امنیت در جامعه و نهایتاً اعتماد و رضایتمندی مردم است.

سردار عطایی با اشاره به تهدیدات و آسیب های موجود در حوزه مدیریت و فرماندهی تصریح کرد: باید از قبل برنامه ریزی کنیم و متوجه باشیم که جغرافیای مأموریت هایمان کجا قرار دارد و نیروی تحت امر خود را با تجهیزات کامل و مناسب و با هدایت و نظارت کافی به سوی انجام مأموریت‌ها روانه سازیم.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: کسی که با نیت خدایی کل کار خود را معطر به قرب الهی می‌کند بهترین خدمتگزار برای مردم محسوب می شود و این مهم در بین فرماندهان و کارکنان ناجا از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر به میزان و وضعیت آموزش کارکنان، تجهیزات ، امکانات نظامی و عملیاتی و وضعیت انگیزش کارکنان توجه شود شاهد کاهش تلفات و آسیب پذیری در بین کارکنان خواهیم بود.
پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 870975

وب گردی

وب گردی