الان پرداختن به موضوع مسکن مهر منطقی نیست/بعدا باید با متخلفین برخورد شود

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر باید به حل مشکلات اصلی مردم مناطق زلزله‌زده در غرب کشور بپردازیم، گفت: پرداختن به موضوعاتی مانند ساخت و سازها به ویژه مسکن مهر در چنین شرایطی منطقی نیست، اما در صورت بررسی و مشخص شدن کم‌کاری‌ها باید با متخلف برخورد شود.

به گزارش ایسکانیوز، داود محمدی درباره اینکه با توجه به وقوع زلزله غرب کشور و نارضایتی‌های مطرح در رسانه‌ها در مورد مسکن مهر، استفاده سیاسی از این مسئله تا چه اندازه می‌تواند موضوع اصلی را به حاشیه بکشاند؟ گفت: فکر نمی‌کنم این مسئله منطقی باشد. زیرا زلزله رخ داده و بسیاری از ساختمان‌های قدیمی و جدید هم تخریب شده‌اند و اگر قرار به بررسی هم باشد، زمان نیاز دارد.

وی افزود: در حال حاضر که مردم داغدار هستند و مشکلاتی برای آنها به وجود آمده همه ما موظفیم که این مشکلات را حل کنیم. لذا پرداختن به این مسائل منطقی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: قطعا اگر برای ساخت و سازها دقت و توجه لازم صورت نگرفته و در مواقع خطر به این نحو خود را نشان داده باید این موضوع بررسی و چه بسا برخورد هم انجام شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: اگر بی‌توجهی و کم کاری در ساخت و سازها اتفاق افتاده و ضوابط دیده نشده باید با متخلفین برخورد شود، اما نکته مهم این است که در این زمان پرداختن به این قضایا زود است و ما باید به دنبال حل مشکلات مردم باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر: 870979

وب گردی

وب گردی