"تسهیلات بانکی و بلاعوض" به منازل تخریب‌شده کامیاران در زلزله پرداخت می‌شود

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کامیاران گفت: واحدهای روستایی تخریب‌شده این شهرستان، تسهیلات بانکی ۲۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد و ۵ میلیونی بلاعوض می‌گیرند

به گزارش ایسکانیوز،حمید روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کامیاران از پرداخت تسهیلات بانکی 20 میلیونی با کارمزد 4 درصد و 5 میلیونی بلاعوض به واحدهای روستایی تخریب‌شده این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این تسهیلات با هدف نوسازی و بازسازی واحدهای صدمه دیده روستایی پرداخت می‌شود.

وی گفت: بنیاد مسکن در خصوص بهسازی و تعمیر هیچ‌گونه تعهدی نداشته اما با توجه به اهمیت نوسازی برای جلوگیری از حوادث احتمالی این تمهیدات در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کامیاران با تاکید بر لزوم مقاوم‌سازی بافت‌های مسکونی تصریح کرد: مردم روستا برای بهره‌مندی از این تسهیلات هرچه سریع‌تر با مراجعه به بنیاد مسکن و بخشداری، جهت دریافت جواز اقدام کنند.

گفتنی است؛ جمال ارشدی فرماندار شهرستان کامیاران ظهر روز (22 آبان‌ماه) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از بروز 9 مورد ترک‌خوردگی و تخریب 3 واحد بافت فرسوده غیرمسکونی در روستاهای سرچی، ماراب، میسوراب، میرگه‌سار و درویان این شهرستان خبر داد.

902/900

کد خبر: 870984

وب گردی

وب گردی