نائب‌رئیس خانه احزاب ایران درگذشت هموطنان در غرب کشور را تسلیت گفت

نائب رئیس خانه احزاب ایران طی پیامی درگذشت جمع کثیری از مردم دلیر و شجاع غرب کشور را تسلیت گفت و از رئیس جمهور خواست تا جلسه این هفته دولت را در کرمانشاه تشکیل دهد.

به گزارش ایسکانیوز، قدرتعلی حشمتیان دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران که طی پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت جمع کثیری از مردم دلیر و شجاع غرب کشور، از رییس جمهور خواست، تا جلسه این هفته دولت را در کرمانشاه تشکیل دهد تا سریعتر به وضعیت نامناسب صدها مصدوم این حادثه رسیدگی شود.

در پیام تسلیت نماینده اسبق مردم کرمانشاه در مجلس آمده است: حادثه تلخ و دلخراش و ناگوار زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه که منجر به ویرانی‌های وسیع و فوت و مجروح شدن صدها نفر از هم استانی های عزیز ما، که شجاعت و غیور مردی آنان در غرب کشور بر کسی پوشیده نبوده و نیست و سابقه درخشان آنان در دفاع مقدس از آرمان‌های ایران اسلامی و تمامیت ارضی کشور زبان‌زد کل مردم عزیز ایران می‌باشد و همه را در غم و ماتم فرو برد.

در این پیام تصریح شده است: ضمن عرض تسلیت به همه بازماندگان این حادثه در استان کرمانشاه و با تشکر از محضر مقام معظم رهبری و دولتمردان و به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی در کمک‌رسانی، از جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محترم عاجزانه تقاضا دارم که به جای سه روز عزای عمومی در استان کرمانشاه به جهت عمق حادثه سه روز عزای عمومی در کل کشور اعلام شود.

در پایان این پیام آمده است: جلسه این هفته دولت جهت تصمیم گیری قاطع، برای رفع مشکلات عدیده مردم در کرمانشاه تشکیل و اعضای محترم دولت از نزدیک مشکلات زلزله زدگان را لمس و نسبت به نجات مصدومینی که هنوزکه هنوز است، زیر آوارند. با سرعت بیشتری اقدام گردد، ضمن آرزوی غفران و مغفرت برای تمامی درگذشتگان، ازخداوند متعال می‌خواهم این رویداد تلخ و مصیبت بار را برای بازماندگان با صبر و شکیبایی توام کند.

منبع: فارس

کد خبر: 870988

وب گردی

وب گردی