کمک‌های مردم آذربایجان غربی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: کمک‌های مردم آذربایجان غربی امروز در قالب یکسری از اقلام ضروری به استان‌های زلزله‌زده ارسال می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،حسن محمودی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن صدها نفر از هموطنانمان در زلزله اخیر استان‌های غرب کشور اظهار داشت: یکسری از اقلام ضروری اعم از مواد خوراکی، 5 هزار عدد پتو و یک هزار و 500 عدد چادر در حال بارگیری است که پس از ساعاتی به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

وی افزود: جمعیت هلال‌ احمر آذربایجان غربی چادرهایی در سطح شهرستان‌های استان برای دریافت کمک‌های مردمی برپا کرده و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از این طریق به مناطق زلزله‌زده ارسال کنند.

محمودی اصل با بیان اینکه تلاش‌ها بر ارسال کاروان عظیمی از اقلام موردنیاز زلزله‌زدگان به این مناطق معطوف شده است تصریح کرد: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌توانند برای افزایش مشارکت هر چه بیشتر مردم نقش مهمی ایفا کنند.

وی گفت: همچنین مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌ حساب 99999 به نام جمعیت هلال‌ احمر جمهوری اسلامی ایران نزد تمامی بانک‌ها اهدا کنند.

/900902

کد خبر: 871001

وب گردی

وب گردی