اهدای کتاب های صوتی رایگان به مناسبت  روز کتاب

مدیر فروشگاه بزرگسال باغ کتاب از برگزاری جلسه کتابخوانی و اهدای کتاب های صوتی رایگان در روز جهانی کتاب، کتابخوانی و کتابدار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از باغ کتاب، هادی کلهر، مدیر فروشگاه بزرگسال باغ کتاب در اشاره به برنامه های این فروشگاه به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اظهار کرد: تلاش داشتیم در این روز و هفته کتاب لحظات شاد و مفرحی را برای بازدیدکنندگان باغ کتاب فراهم کنیم. اما زلزله کام همه را تلخ کرد و تلاش می کنیم برنامه های هفته کتاب را با حفظ احترام داغ دیده گان این اتفاق ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: تصمیم داریم در این روز کتاب خواندن و کتاب شنیدن را متفاوت از روزهای دیگر تجربه کنیم. به همین دلیل برای کتابخوانی میزبان راضیه برومند، بهرام شاه محمدلو، کاظم هژبر آزاد، بهروز رضوی، مریم رحیمی، نازنین مهیمنی، سحرآغاسی و شرگان انورزاده هستیم.

به گفته مدیر فروشگاه بزرگسال باغ کتاب، شرکت کنندگان در این برنامه می توانند با اینترنت رایگان از اپلیکشین " واو خوان" با لینک https://goo.gl/RzTnUF کتاب های صوتی دانلود کنند.

کلهر از حضور موسسه خیریه ریشه ها در این روز در باغ کتاب خبر داد و گفت: این موسسه نیز برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان در روز کتاب ما را همراهی می کنند و بازدیدکنندگان باغ کتاب می توانند کمک های خود برای آسیب دیدگان زلزله را از این طریق به آن ها برسانند.

502

کد خبر: 871026

وب گردی

وب گردی