بیرانوند: جواب جهانگیری را شهردار کرمانشاه داد/ دولت متخصص دادن وعده است

کارشناس سیاسی در خصوص اظهار نظر معاون اول رئیس جمهور مبنی بر بالا بودن آمار تلفات مسکن مهر، اظهار داشت: جواب معاون اول رییس جمهور را شهردار کرمانشاه داده است.

بهرام بیرانوند نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با در نظر داشتن گفته جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در خصوص آمار بالای تلفات از سوی مسکن مهر گفت: جواب جهانگیری را شهردار کرمانشاه داد که اعلام کرد دو نفر از جان باختگان در زلزله غرب کشور مربوط به مسکن مهر است، چنین ایرادی سیاسی نیست بلکه فنی است.

وی با اشاره به اظهار نظر روحانی مبنی بر احداث سی هزار واحد مسکونی برای مردم اظهار داشت: در حال حاضر تمامی اختیارات در دست دولت است، تقاضای ما این است که نقشه ها را آماده کنند و کار را از همین فردا شروع کنند و به سرعت بسازند.

بیرانوند تصریح کرد: باید دید دولت با این همه ادعا می تواند چند واحد مسکونی را در چه مدت زمان احداث کند و این آرزوی بزرگی برای توانمندی دولت است که دیگر مشکلات را به گردن دو دولت قبل نیندازد و از این موضوع سربلند بیرون آید.

نماینده سابق مجلس با اشاره به سرمایی که در پیش رو است ابراز کرد: مردم مناطق زلزله زده با سرما مواجه خواهند شد و دولت باید تمام توان خود را به کار بگیرد تا مشکلات آن ها را حل کند و امیدواریم که دولت های بعد از آن اشکال نگیرند.

کارشناس سیاسی در مورد اقداماتی که دولت از زمان روی کار آمدن خود تا به الان توانسته انجام دهد اظهار داشت: دولت متخصص دادن وعده و بعد هم متخصص فرافکنی است.

بیرانوند ادامه داد: در بسیاری از زمینه ها دولت هیچ تلاشی برای تحقق وعده ها نکرده است، یک زمان فردی وعده ای می دهد اما بنا به دلایل و عوامل خارجی و محیطی نمی تواند به حرف های خود عمل کند ولی ما تلاشی از سوی دولت برای تحقق وعده های خود ندیدیم.

وی در مورد برجام هم ابراز کرد: دولت وعده هایی را در خصوص برجام، رونق اقتصادی و رفع تحریم ها داده بود که هیچ کدام انجام نشد البته در خصوص بعضی از وعده های خود بسیار تلاش کرد و موفقیت هایی هم توانست کسب کند که آن هم گسترش کنسرت ها بوده است.


303

کد خبر: 871035

وب گردی

وب گردی