اعزام 2 تیم روانشناسی و مددکاری از همدان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: 2 تیم با حداقل 12 نیرو متشکل از روانشناس و مددکار در قالب تیم های مشاوره و حمایت روانی و اجتماعی در بلایای طبیعی(محب) از همدان آماده اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه است.

به گزارش ایسکانیوز ، «حمیدرضا الوند» مدیر کل بهزیستی استان همدان در خصوص امداد رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور از اعزام 2 تیم با حداقل 12 نیرو متشکل از روانشناس و مددکار در قالب تیم های مشاوره و حمایت روانی و اجتماعی خبر داد و گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا با تمام توان و اعزام تیم های مداخله در بلایا اقداماتی را در جهت امداد رسانی و کاهش آلام حادثه دیدگان انجام دهد.
وی افزود: تیم های مشاوره و حمایت روانی و اجتماعی در بلایای طبیعی(محب) این استان از ساعاتی پس از بروز زلزله به حالت آماده باش در آمده و 2 تیم هم اکنون آماده اعزام است.
الوند گفت: مراکز مشاوره استان نیز به صورت داوطلبانه برای اعزام روانشناس به مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کردند.
مدیرکل بهزیستی استان همدان در پایان با اشاره به رایزنی های انجام شده با مدیرکل بهزیستی کرمانشاه یادآور شد: در رایزنی انجام شده لیست اقلام مورد نیاز مشخص شده و در حال تدارک لوازم توانبخشی شامل عصا، واکر، ویلچر و لوازم بهداشتی و همچنین وسایل گرمایشی همچون پتو و بخاری برای ارسال به مناطق زلزله زده هستیم.

705

کد خبر: 871090

وب گردی

وب گردی