نگرانی فدراسیون فوتبال از روز 15 اسفند/ آدیداس واقعا از پیراهن تیم ملی رونمایی می‌کند؟

قرار است نمایندگان فدراسیون فوتبال در این مدت پای میز مذاکره بنشینند و توافقی انجام دهند که حاصل آن پیراهنی زیبا و با کیفیت در جام جهانی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، چندی پیش کمپانی آدیداس، برند معتبر تولید البسه ورزشی از لباس تیم‌های ملی تحت قرارداد خود در جام جهانی 2018 رونمایی کرد. غیبت پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در این فهرست باعث شد برخی رسانه‌ها به گمانه‌زنی بپردازند و فدراسیون را به تهیه البسه «فِیک» و بی‌کیفیت متهم کنند.

حالا فدراسیون فوتبال کشورمان مدعی شده آدیداس روز 15 اسفند سال جاری از پیراهن رسمی تیم ملی ایران در جام جهانی رونمایی خواهد کرد. شنیده می‌شود مهدی تاج و همکارانش در تلاش هستند در این مدت 4 ماهه قراردادی معتبر با آدیداس امضا کنند، چرا که لباس ساده و بدون طراحی تیم ملی در دیدارهای اخیر سبب شده عده‌ای این البسه را پوشاکی بی‌کیفیت و مانده در انباری بدانند که صرفا جهت نمونه به فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

قرار است نمایندگان فدراسیون فوتبال در این مدت پای میز مذاکره بنشینند و توافقی انجام دهند که حاصل آن پیراهنی زیبا و با کیفیت در جام جهانی باشد و سرنوشت آل‌اشپورت تکرار نشود. البته شنیده‌ها از داخل فدراسیون حکایت از آن دارد که هیچ مراسمی در کار نخواهد بود و آدیداس برنامه‌ای برای رونمایی از پیراهن ایران در جام جهانی 2018 ندارد!

604

کد خبر: 871093

وب گردی

وب گردی