عباسی: منظور من «خداداد عزیزی» نبود/ خیلی از اتفاقات حاشیه‌ای این روزهای سیاه‌جامگان از یک کافه خط می‌گیرد!/ نمی خواهم حاشیه درست کنم

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: منظور من از صحبت هایم خداداد عزیزی نبود و شخص دیگری را مد نظر داشتم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، «یک مربی زمانی روابط خوبی با ما داشت و از تیم کنار رفت اما از روزی که رفت این بحث ها به وجود آمد». این صحبت علی عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در خصوص جادوگری باعث شد برخی رسانه ها، مخاطب حرف های او را خداداد عزیزی قلمداد کنند. سرمربی سابق سیاه جامگان هم در واکنشی، از عباسی انتقاد کرد و پاسخ او را داد.

علی عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان، در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد ناراحتی خداداد عزیزی از صحبت های او اظهار داشت: خیلی از اتفاقات این روزهای سیاه‌جامگان از یک کافه خط می‌گیرد. منظور من از صحبت هایم خداداد عزیزی نبود و شخص دیگری مد نظر بود. شناخت کاملی از عزیزی دارم و می دانم «خداداد» چنین شخصیتی ندارد. احترام زیادی برای عزیزی قائلم و نمی خواهم حاشیه درست کنم.

وی با اشاره به حکم محرومیت 3 ساله اش که از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال صادر شده، ادامه داد: مسائلی را از فوتبال ایران می دانم که اگر بر زبان بیاورم، برای فوتبال قشنگ نخواهد بود. فعلا نمی خواهم صحبت دیگری انجام دهم. ابتدا به دیدار مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) می روم و سپس صحبت خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان تصریح کرد: آن آقای جادوگر که در برنامه 90 خبرساز شد، به من پیام داد و گفت «شما را بیچاره می کنم و کاری خواهم کرد که به لیگ یک بروید.» من هم پاسخ دادم با این شرایط ترجیح می دهم در لیگ برتر نمانیم. بهتر است درباره آن شخص حرفی نزنم چون او مدعی است آلمان را به قهرمانی جام جهانی رسانده است!

عباسی در مورد دیدار تیمش با استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: با این تیم در ورزشگاه ثامن بازی می کنیم. با توسل به ائمه امیدوار به پیروزی در این دیدار هستیم تا جایگاه مان در جدول رده بندی بهبود پیدا کند.

604

کد خبر: 871134

وب گردی

وب گردی