گلایه های زلزله زدگان

برخی خانواده‌های زلزله‌زده در سرپل‌ذهاب ‌با اذعان به تلاش مسئولان‌ برای خدمات‌رسانی‌ اعلام کردند: هنوز چادری برای اسکان به دست ما نرسیده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم ؛ دو شب از وقوع زلزله در استان کرمانشاه می‌گذرد و از همان لحظه وقوع زلزله، ‌خدمت‌رسانی به مردم آ‌غاز شد، اما هنوز در برخی شهرها امکانات به‌نحو عادلانه توزیع نمی‌شود و این موضوع گلایه‌مندی مردم را در پی داشته است.‌

خانواده‌های زلزله‌زده با اذعان به تلاش مسئولان‌ برای خدمات‌رسانی، خواستار توجه بیشتر برای ارائه خدمات شدند و اعلام کردند: هنوز چادری برای اسکان به دست ما نرسیده است.

خانواده‌ای که با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو می‌کند از نبود امکانات گلایه‌مند است و می‌گوید: چادر حداقل درخواست ماست که سرپناهی داشته باشیم زیرا چند شب است که در بیرون خانه می‌خوابیم.

خانواده دیگری می‌گوید که عدالت در توزیع امکانات وجود ندارد و امکانات در نقطه‌ای خاص و در خارج از دسترسی همگان توزیع می‌شود.

یک چادر برای 8 خانواده؛ پیام متفاوتی از زلزله‌زدگان ‌کرمانشاه

همچنین هشت خانواده زلزله‌زده استان کرمانشاه در پیام متفاوتی یک چادر درخواست کرده‌اند.

‌یکی از اهالی ثلاث باباجانی در یک پیام تصویری درخواست خود را برای چادر بیان کرده است و در این پیام نوشته: «به یک چادر نیاز داریم، هشت خانواده».

براساس گزارش‌های ارسالی خبرنگاران تسنیم در غرب استان کرمانشاه و مکان وقوع زلزله همچنان امدادرسانی با کندی همراه است و کمکهای مردمی بسیار زودتر از کمک‌های دولتی به مردم می‌رسد.

کد خبر: 871205

وب گردی

وب گردی