علی پروین: برانکو باید در پرسپولیس بماند/ بازیکنان 2 روز پول نمی گیرند، غرغر می کنند/ دژاگه باید پرسپولیسی شود/ طاهری به من گفته بود خسته شدم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص استعفای طاهری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مورد طاهری هرکسی حرفی می زند و تصمیم نهایی را خود او باید بگیرد.قرار بود دیروز به ایران بازگردد و اطلاعی در مورد بازگشتش به تهران ندارم اما پیش از سفر به کربلا به من گفت که دیگر خسته شده و قصد دارد استعفا دهد.

علی پروین در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در مورد حادثه تلخ زلزله کرمانشاه، گفت: ابتدا این حادثه تلخ را به تمام هموطنانم در کرمانشاه تسلیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند به بازمانده های این حادثه صبر دهد.البته ما باید به این عزیزان کمک کنیم تا در این سرما و شرایط سخت به یادشان باشیم.

وی افزود: هرکسی در توان خودش به این عزیزان کمک کند و من هم به تمام دوستانم گفتم که در این راه ما را تنها نگذارند.هرکسی هر کمکی کند راه دوری نمی رود چون این اتفاق رخ داده و کاری نمی توانیم بکنیم.

پروین ادامه داد: ازمردم تقاضا می کنم که به زلزله زده های کرمانشاه کمک کنند و هرچه در توان دارند به کار گیرند.عزیزان ما در سرما با کمبود مواد غذایی و لباس در کرمانشاه هستند و نباید تنهایشان بگذاریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص استعفای طاهری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مورد طاهری هرکس حرفی می زند و تصمیم نهایی را خود او باید بگیرد.قرار بود دیروز به ایران بازگردد و اطلاعی در مورد بازگشتش به تهران ندارم اما پیش از سفر به کربلا به من گفت که دیگر خسته شده و قصد دارد استعفا دهد.

پروین با انتقاد از اعتصاب احتمالی و دیرکرد پرداخت مطالبات بازیکنان اظهار داشت: هرتیمی که با مشکل مالی رو به رو می شود دچار حاشیه شده و بازیکنان آن تیم نق می زنند.البته الان مثل دوره های ما نیست که بازیکن به خاطر پیراهن جان بکند الان بازیکن دو روز دیرتر پول می گیرد غرغر می کند.

وی با اشاره به انتخاب مدیرعامل جدید در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: باید ببینیم چه کسی مدیرعامل می شود اما هرکسی که به باشگاه پرسپولیس می آید خدا کند کننده باشد و کارهای طاهری را ادامه دهد چون او خوب کار می کرد.الان هم که سایت ها را می بینیم هرکسی می گوید من قرار است مدیرعامل شوم و تا یکی استعفا می دهد 30 نفر رو می شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد عملکرد تیم ملی گفت: تیم ملی خیلی خوب است و مسوولان باید به ملی پوشان بها بدهند و خواسته های کی روش را برآورده کنند تا در جام جهانی روسیه از مرحله اول صعود کنیم و در صورتی که به عنوان دوتیم اول گروهمان انتخاب شویم آنوقت می توان گفت که تیم ملی پیشرفت کرده است.

پروین ادامه داد: برانکو باید در پرسپولیس بماند و وسط کار نمی تواند از پرسپولیس جدا شود. او تا آخر فصل با سرخپوشان قرارداد دارد و پس از پایان مسابقات تصمیم نهایی را درمورد رفتن یا ماندن در پرسپولیس خواهد گرفت.

وی از پیشنهاد پرسپولیس به دژاگه گفت: پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد و اگر دژاگه به این تیم بیایید خیلی خوب می شود و برانکو در ارنج کردن تیم کار سختی را درپیش خواهد داشت و نمی داند از کدام بازیکن در زمین استفاده کند.

600

گفت و گو: پوریا پورعرب

کد خبر: 871344

وب گردی

وب گردی