دیدار سفیر ایران با رئیس فدراسیون فوتبال قطر در دوحه

سفیر ایران در قطر و هیئت همراهش در دوحه با آل ثانی در دوحه دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از روزنامه العرب قطر، شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر از محمد علی سبحانی، سفیر جمهوری ایران در قطر و هیئت همراهش در محل کارش استقبال کرد. همچنین سعود عبدالعزیز (نایب‌رئیس)، منصور الانصاری (دبیرکل) و علی داوود (مدیر اجرایی) فدراسیون فوتبال قطر نیز در این نشست حضور داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال قطر در این دیدار با اشاره به روابط پربار و حسنه 2 کشور در زمینه‌های مختلفی به نقش و اهمیت فوتبال و انتقال تجربیات طرفین تاکید کرد.

آل ثانی همچنین یادآور شد که رابطه عمیقی میان فدراسیون‌های فوتبال قطر و ایران وجود دارد و از چشم‌انداز گسترده و مفید همکاری‌های طرفین خبر داد. در این جلسه مباحث مربوط به تحکیم روابط قطر و ایران در زمینه‌های مختلف از جمله فوتبال که سبب تقویت پیوندهای دوستی می‌شود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد علی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن قدردانی از استقبال فوق‌العاده آل ثانی برای او و آرزوی موفقیت برای ورزش قطر خاطرنشان کرد: دوحه به یکی از شهرهای مهم ورزشی در دنیا تبدیل شده و سفارت جمهوری اسلامی ایران آماده تحکیم روابط فوتبال میان 2 کشور است.

602

کد خبر: 871376

وب گردی

وب گردی