چادر هلال احمر در خانه هنرمندان برای دریافت کمک‌های مردمی برپا می شود

خانه هنرمندان ایران در اطلاعیه‌ای گفت: پایگاه امدادرسانی جمعیت هلال احمر ایران در این خانه مستقر و آماده دریافت کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان غرب کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، خانه هنرمندان ایران اطلاعیه‌ای پیرامون زلزله اخیر غرب کشور منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: زلزله غرب‌ کشور، بیش‌ از هرجا به استان‌ کرمانشاه آسیب‌ رساند. مردم شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، اسلام‌آباد غرب و قصرشیرین بیشترین ضربه را متحمل شدند. کسانی که تا دیروز در خانه‌ خود زندگی می‌کردند، امروز غمگنانه بر سر مزاری گریه می‌کنند و یا در کنار آواری از خانه و کاشانه‌شان ایستاده و به زندگی مبهم‌شان فکر می‌کنند. آن‌ها برای برآوردن نیازهای اولیه‌ در مضیقه هستند. شرایط جوی بر بحرانی‌تر شدن اوضاع می‌افزاید.

در ادامه این اطلاعیه می‌خوانیم: هنرمندان نیز همچون تمام اعضای جامعه در کنار زلزله‌زدگان هستند و در غمشان شریک. خانه‌ هنرمندان ایران به نمایندگی از جامعه فرهنگی و هنری کشور در تلاش‌ است که به کمک زلزله‌زدگان بشتابد و کمی از بار غم آن‌ها را بزداید.

خانه هنرمندان ایران در تأکید کرده است: از همه مردم عزیز ایران خواهشمندیم، در این امر مهم، با کمک‌های نقدی و غیرنقدی‌شان، یاریگر عزیزان زلزله‌زده باشند. پایگاه امدادرسانی جمعیت هلال احمر ایران از چهارشنبه ۲۴ آبان تا روز جمعه ۲۶ آبان از ساعت ۱۳ تا ۲۰ در خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، پارک هنرمندان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالایی خصوصا انواع پتوهای نو، آب معدنی و کنسروجات استقرار خواهند داشت.

در پایان اطلاعیه خاطرنشان شده است: از مردم عزیز خواهشمندیم به منظور حفظ کرامت انسانی از اهدای هرگونه مواد فاسد شدنی و مستعمل اجتناب کنند.

503

کد خبر: 871381

وب گردی

وب گردی