شروط عجیب طاهری برای آقای وزیر! /سنگ بزرگ مدیرعامل پرسپولیس جلوی پای سلطانی فر

طبق قانون فعالیت طاهری در باشگاه پرسپولیس غیرقانونی بوده زیرا وی بازنشسته است و دیگر نمی تواند به عنوان مدیرعامل کار کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با وجود اینکه چندروزی می شود از اتمام حکم مدیرعاملی علی اکبر طاهری در پرسپولیس گذشته، اما هنوز نه جانشین وی مشخص شده و نه خودش برای روشن شدن تکلیف باشگاه اقدامی کرده است! با توجه به اینکه یک منبع موثق به ایسکانیوز خبرداد رفتن طاهری از باشگاه قطعی است، اما اخباری از شرط و شروط عجیب طاهری برای مسعود سلطانی فر به گوش می رسد.

طبق قانون فعالیت طاهری در باشگاه پرسپولیس غیرقانونی بوده زیرا وی بازنشسته است و دیگر نمی تواند به عنوان مدیرعامل کار کند؛ با وجود همه این مشکلات حالا گویا طاهری برای وزیر شرط های عجیب و غریب گذاشته تا پوششی باشد بر فرارش! با توجه به شرایط فعلی باشگاه و مشکلات و محرومیت ها طاهری قصد ماندن ندارد و فرار را بر قرار ترجیح داده اما دلش نمی خواهد محبوبیتش میان هواداران را از دست بدهد؛ به همین جهت می خواد توپ را در زمین وزارت ورزش بیندازد.

اینطور که اطرافیان طاهری می گویند، حتی اگر سلطانی فر هم این شرط ها را قبول کند، او برای نیامدن به پرسپولیس در این بحران بهانه های دیگری آماده کرده است.

601

کد خبر: 871391

وب گردی

وب گردی