مردم هیچ شکایتی از رسیدگی به مصدومان در حوزه بهداشت و درمان  ندارند + تصاویر امداد رسانی به زلزله زدگان

سرپرست اورژانس کشور گفت: تا کنون آمار مجروحان حادثه زمین لرزه در غرب کشور به  9 هزار و 397 نفر رسیده است و در حال حاضر مصدومان در بیمارستان های کرمانشاه، تهران،البرز و همدان بستری شده اند . تا کنون هزار و 445 مورد عمل جراحی صورت گرفته است .

پیر حسین کولیوند در گفت و گوی اختصاصی باخبرنگار ایسکانیوز، با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه زلزله در غرب کشور گفت: تا کنون آمار مجروحان حادثه زمین لرزه در غرب کشور به 9 هزار و 397 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مصدومان در بیمارستان های کرمانشاه، تهران،البرز و همدان بستری شده اند و تا کنون هزار و 445 مورد عمل جراحی صورت گرفته است. گفتنی است این تعداد عمل جراحی در 2 روز کار بسیار سنگینی است که توسط پزشکان صورت گرفته است همچنین اعزام مصدومان طی این مدت کوتاه واقعا شاهکار است و از جمله عملیات های بسیار خوب وزارت بهداشت محسوب می شود.

به گفته سرپرست اورژانس کشور ، میزان رضایتمندی هموطنان از نوع خدمات رسانی وزارت بهداشت فوق العاده است .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز درباره علت نارضایتی هموطنان زلزله زده از عدم وجود یا دیر رسیدن برخی امکانات به محل حادثه گفت: از نظر بهداشت و درمان و رسیدگی به مصدومان متاثر از حادثه زمین لرزه هیچ شکایتی وجود ندارد به طوری که اگر یک مصدوم از ارائه خدمات ما شاکی بود، به ما معرفی کنید.

گفتنی است در جلسه ستاد بحران ویژه رسیدگی و بررسی وضعیت زلزله زدگان غرب کشور که در روز گذشته برگزار شد، از عملکرد وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور تقدیر شد.لازم به ذکر است در روز جاری نیز خدمت دهی به مردم زلزله زده در کرمانشاه از سوی اورژانس ادامه دارد و نمایندگانی از اورژانس کشور در مناطق زلزله زده حضور و تا زمان عادی شدن امور در مناطق زلزله زده نیروها و آمبولانس های اورژانس در منطقه حضور دارند تا در صورت نیاز به مردم و مجروحان خدمت رسانی به موقع و مطلوب ارائه شود.

701

کد خبر: 871415

وب گردی

وب گردی