امیرحسین صادقی: از طلبم به استقلال نمی گذرم/ مالیات پولی را داده ام که نگرفتم/ از هفته 20 به قهرمانی فکر می کنیم

بازیکن سابق استقلال گفت: از پولم نمی گذرم و تمام طلبم را از استقلال دریافت خواهم کرد.

امیرحسین صادقی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: به خاطر طلبم از استقلال مجبور شدم از استقلال به AFC و فیفا شکایت نامه ای تنظیم کردم تا به حق و حقوقم برسم.چون مالیات این پول را داده ام نمی توانم به راحتی از خیر آن بگذرم.

وی افزود: نمی دانم چه طور با این بدهی ها به استقلال مجوز حرفه ای برای شرکت در مسابقات آسیایی داده اند و این موضوع برای من سوال است.فدراسیون فوتبال با من بمیرم تو بمیری کار استقلال را راه انداخته مجوزش را صادر کرده است.

صادقی ادامه داد: قراربود شنبه به باشگاه استقلال بروم تا به صورت توافق طلبم را بگیرم اما با گذشت یک هفته مسوولان باشگاه حتی تماس هم با وکیلم نگرفتند و علاقه ای برای توافق نشان ندادند.

بازیکن پیکان اظهار داشت: از پولم نمی گذرم و تمام طلبم را از استقلال دریافت خواهم کرد.فیفا هنوز حکمی صادر نکرده و پس از آن برای کسر امتیاز از استقلال تصمیم گیری می کنم.البته دوست نداشتم کار به اینجا بکشد و مجبور شدم از آبی پوشان شکایت کنم.

مدافع سابق استقلال عنوان کرد: زود است که الان در مورد قهرمانی صحبت کنیم و از هفته 20 به قهرمانی فکر می کنیم و باید در نیم فصل دوم نقطه ضعف هایی که داریم را پوشش دهیم.

600

کد خبر: 871445

وب گردی

وب گردی