گستردگی زلزله امکان خدمت رسانی به ۲ هزار روستا را دشوار کرده است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور موافقت کرد که وزیر کشور به جای هیئت دولت، ستاد بحران را تشکیل دهد اما گستردگی حادثه باعث شده که امکان خدمت رسانی به حدود دو هزار روستا دشوار باشد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تدابیر لازم برای سازماندهی مطلوب در مناطق زلزله زده اظهار کرد: سفری که رئیس جمهور به کرمانشاه داشت و اینکه صبح حادثه وزرای بهداشت و کشور و رئیس هلال احمر به منطقه رفتند، برای ساماندهی اوضاع بود.

وی افزود: امروز رئیس جمهور موافقت کرد که وزیر کشور به جای هیئت دولت، ستاد بحران را تشکیل دهد اما گستردگی حادثه باعث شده که امکان خدمت رسانی به حدود دو هزار روستا دشوار باشد.

واعظی تصریح کرد: البته همه دستگاه ها از امکانات خود استفاده کردند؛ آنچه مورد نیاز است، از پتو و چادر و آب به استان رفته و توزیع می شود.

وی گفت: امروز در جلسه دولت مقرر شد، کمبودهایی از جمله مدیریت بحران، امنیت و اطلاع رسانی به همه نقاط زلزله زده و مشکلات متعدد برطرف شود؛ در این باره مفصل بحث کردیم و تصویب شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور عنوان کرد: شب گذشته، جلسه خوبی از سوی شورای اجتماعی با مقام معظم رهبری داشتیم و رئیس جمهور برنامه هایی که در راستای منویات ایشان بود را مطرح کرد تا در جلسه شش ماه آینده بتوانیم تحولی در بخش اعتیاد، مواد مخدر و آسیب های اجتماعی ایجاد کنیم.

منبع: مهر

کد خبر: 871497

وب گردی

وب گردی