حضور پلیس فتا در نمایشکاه رسانه های دیجیتال با 4 کارگاه

پلیس فتا با چهار کارگاه در نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری نمایشکاه رسانه های دیجیتال پلیس فتا دو کارگاه خود را در روز سه شنبه و دو کارگاه خود را در روز چهارشنبه در نمایشگاه برگزار کرد.

سرگرد شکیب رییس اداره پیشگیری ازجرایم سایبری پلیس فتا گفت: پلیس فتا در رویکردی حمایتی از استارتاپ ها در نمایشگاه با چهار کارگاه ملاحظات انتظامی در کسب وکارهای فضای مجازی (ویژه مدیران استارتاپ ها)، تنظیمات امنیتی در تلفن‌های همراه، امنیت خانواده در فضای مجازی، امنیت در شبکه های اجتماعی حضور دارد.

وی افزود: اولین کارگاه برای مدیران استارتاپ ها است زیرا ما رویکرد حمایتی خود را از استارتاپ ها داریم و می خواهیم استارتاپ هایی که در فضای مجازی به صورت دانش بنیان راه اندازی می شوند هر روز بر پیشرفت‌های آنها افزوده شود.

وی در کارگاه ملاحظات انتظامی در کسب و کارهای فضای مجازی گفت: بحث مجوزها، نمادها، احراز هویت و حمایت از داده های کاربران وامنیت شبکه ها مورد بررسی قرار می گیرد تا اشنایی مدیران استارتاپها بیشتر شود.

وی بیان کرد: کارگاه‌های دیکر نیز نکات قابل توجهی را مورد بررسی قرار می دهند تا اشنایی هرجه بیشتر آسیب‌های احتمالی را کمتر کند.

503

کد خبر: 871513

وب گردی

وب گردی