فراخوان جنبش عدالتخواه دانشجویی برای کمک به زلزله زدگان

جنبش عدالتخواه دانشجویی طی فراخوانی از دانشجویان و مردم برای تشکیل رسانه حمایت از زلزله زدگان غرب کشور درخواست کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، متن این فراخوان به شرح زیر است:


متاسفانه اخیرا فاجعه ای اسفبار موجب از دست رفتن تعداد زیادی از هم وطنانمان گردید اما بحمدلله مطابق سنوات گذشته مردم خونگرم، فداکار و نیکوکار کشورمان کمک های انسان دوستانه خود را راهی مناظق زلزله زده نمودند و ستاد های دولتی هم برای کمک به مردم تشکیل شده اند.

اما اتفاقی که بسیار ناراحت کننده است، عدم انتشار کامل اخبار مناطق زلزله زده توسط رسانه های بزرگ کشور است به نحوی که با بهانه هایی همچون نگرانی مردم یا امکان مشوش شدن افکار عمومی و ... از انعکاس و انتشار کامل اخبار موجود در منطقه کردستان سر باز می زنند!
از طرفی بعد گذشت مدت زمانی اندک و کم تر شدن تمرکز افکار عمومی روی این مساله ، احتمالا شاهد کاهش شدید سطح خدمات دولتی به مردم زلزله زده و روی زمین ماندن کار های اصلی همانند بازسازی منطقه و توانمند سازی مردم خواهیم بود .

لذا جنبش عدالتخواه دانشجویی ضمن اعزام یک تیم خبری به منطقه در نظر دارد رسانه مستقلی را برای انعکاس حقایق موجود در مناطق زلزله زده تا زمان بازسازی کامل این مناظق ایجاد نماید و در همین راستا از تمامی مردم شریف ایران اسلامی دعوت می شود تا در این امر جنبش عدالتخواه دانشجویی را یاری نمایند .

هموطنان عزیزی که در منطقه حضور دارند می توانند برای همکاری با جنبش عدالتخواه دانشجویی در موضوع انعکاس اخبار با آی دی تلگرامی @mh_rezaei90 ارتباط برقرار نمایند .

از عزیزانی که امکان در اختیار گذاشتن لوازم خبرنگاری یا همکاری در حوزه رسانه را دارند نیز دعوت می شود با آی دی @mh_rezaei90 تماس حاصل نمایند .

باتوجه به هزینه های بالای شروع این فعالیت رسانه ای(اعم از تهیه لوزام و اعزام و اسکان تیم خبری تا هزینه حمل و نقل و انتشار ) خیرین عزیزی که قصد کمک در این زمینه را دارند نیز می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037997138117248 نزد بانک ملی ایران بنام محمد حسن رضایی واریز نموده و به آی دی @mh_rezaei90 اطلاع دهند .

کد خبر: 871523

وب گردی

وب گردی