بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران و اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی به یاری زلزله زدگان شتافتند

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران و اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی، با راه‌اندازی کمپین و ایجاد غرفه‌هایی در دانشگاه‌های مختلف برای جمع آوری کمک‌های انسان‌دوستانه مردم به یاری زلزله‌زدگان غرب کشور شتافتند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، زلزله اخیر در غرب کشور و جان باختن و آسیب‌دیدن تعدادی از هموطنان‌مان در این حادثه باعث ناراحتی مردم کشور شد و نهادها، ارگان‌ها و افراد مختلف از همان دقایق ابتدایی زلزله به یاری زلزله‌زدگان در غرب کشور شتافتند.

از راه‌اندازی «پویش سراسری دانشجویان کشور» تا اعزام تیم خبری دانشجویی به منطقه

بنابراین گزارش، در این میان اتحادیه‌های دانشجویی هم در این رابطه بیکار ننشستند و در کنار سایر نهاد و مردم تمام تلاش خود را برای امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور انجام دادند.

در همین راستا اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با راه‌اندازی «پویش سراسری دانشجویان کشور» به یاری آسیب‌دیدگان شتافت و جهت تامین نیازهای ضروری و اولیه زلزله زدگان غرب کشور کمک‌های دانشجویان را به دست زلزله‌زگان می‌رساند.

اتحادیه‌ جامعه اسلامی دانشجویان هم با فعال کردن دفاتر خود در سراسر کشور برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان تلاش کرد و یکی از دفاتر خود در غرب کشور را مسئول رساندن کمک‌هایی که از دفاتر این اتحادیه جمع آوری می‌شود به دست زلزله‌زدگان کرد.

دفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) هم با ایجاد غرفه‌هایی در دانشگاه‌های مختلف در سراسر کشور به جمع آوری کمک‌های دانشجویان و مردم پرداختند.

جنبش عدالتخواه دانشجویی هم در این راستا ضمن اعزام یک تیم خبری به منطقه در نظر دارد رسانه مستقلی را برای انعکاس حقایق موجود در مناطق زلزله زده تا زمان بازسازی کامل این مناطق ایجاد کند و از تمامی مردم هم دعوت کرده تا در این رابطه آنها را یاری کنند.

جمع‌آوری کمک‌های مردم و دانشجویان در دانشگاه‌های تهران توسط بسیج دانشجویی

در این میان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران هم فعالیت بسیار خوبی در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور دارند.

گفتنی است که دانشگاه تهران واقع در میدان انقلاب واقع در خیابان قدس، خیابان پورسینا، بن بست عنایت، پلاک 2، دانشگاه امام صادق (ع) واقع در سعادت آباد، بلوار دریا، درب اصلی دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه علم و صنعت واقع در میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه، سردر دانشگاه علم و صنعت، دفتر بسیج برادران، دانشگاه تربیت مدرس واقع در بزرگراه چمران، خ جلال آل احمد، دانشگاه تربیت مدرس، جنب مسجد دانشگاه، دفتر بسیج دانشجویی، دانشگاه امیرکبیر واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر، روبروی خیابان بزرگمهر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه شریف واقع در خیابان آزادی، بعد از زیرگذر یادگار امام، دانشگاه شریف، دفتر بسیج دانشجویی، دانشگاه خواجه نصیر واقع در تهرانپارس، بلوار احسان، بلوار دانشگاه، قبل از ورودی شهرک شهید بهشتی، دانشکده هوافضا دانشگاه خواجه نصیرطوسی، دانشگاه خواجه نصیر واقع در شریعتی، نرسیده به سیدخندان، درب اصلی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، حیاط شمالی بیمارستان بقیه الله، دفتر مرکزی بسیج دانشجویی، دانشگاه امام حسین واقع در اتوبان شهید بابایی، جنب دانشگاه امام حسین (ع)، آستان مقدس شهدای گمنام، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واقع در ولنجک، خیابان اعرابی، جنب بیمارستان طالقانی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ساختمان شماره 2، طبقه همکف، دفتر بسیج دانشجویی از مکان‌هایی است که بسیج دانشجویی در آنجا آماده دریافت کمک‌های انسان‌دوستانه مردم است.

لازم است ذکر شود بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران اعلام کرد که اقلامی مانند پتو و چادر مسافرتی، غذا (کنسرو، تن ماهی)، شیر خشک، شیشه شیر و پوشک نوزاد و وسایل بهداشتی (صابون، دستمال، وسایل بانوان) مورد نیاز در منطقه زلزله‌زده غرب کشور است و از دانشجویان و مردم خواست تا در صورت امکان برای برطرف کردن این نیازها اقدام کنند.

منبع : فارس

کد خبر: 871525

وب گردی

وب گردی