دانشگاهیان البرزی حسین (ع) را فریاد زدند

به همت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان البرز، مراسم دسته عزاداری دانشگاه های استان البرز با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در این برنامه ضمن اجرای مداحی و تشکیل دسته های سینه زنی و قرائت بیانیه ای توسط کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان البرز در جهت محکوم کردن سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا و تاکید بر لزوم وحدت و مقاومت و عدم وابستگی به ابرقدرتها، از میدان توحید به سمت مصلی کرج راهپیمایی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رزاقی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان البرز ضمن قدردانی و تقدیر و تشکر از حضور شرکت کنندگان در مراسم افزود: مکتب امام حسین (ع) مکتبی ا­ست که آزادگی و حریت را برای ما به ارمغان می‌آورد و کلاس‌های این دانشگاه بزرگ در همه جای عالم، امکان برگزاری دارد.

رزاقی ادامه داد: امام حسین (ع) و یارانش در ظهر عاشورا و در اوج جنگ نماز را برپا کردند، لذا رمز ماندگاری نهضت عاشورا برپایی نماز است، بنابراین ما نیز باید به برپایی نماز اهمیت بسیاری دهیم و هرگز از آن غافل نشویم.

در پایان مراسم بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل آمد.

کد خبر: 871529

وب گردی

وب گردی