برگزاری همایش مشترک دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان

همایش مشترک دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان به همت مرکز آموزش علمی کاربردی نواندیشان علم و مهارت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، به منظور آشنایی مدیران هنرستان­ های فنی و حرفه­ای و کار و دانش استان گلستان و با هدف ترغیب و گرایش هنرآموزان این مدارس به رشته های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی، همایش مشترکی بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و مدیران هنرستان­ های فنی و حرفه­ ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد.

در آغاز این همایش نیک نقش سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی نو اندیشان علم و مهارت و معرفی رشته ­ها و توانمندی­ های موجود، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان گلستان گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه مهارت محور با رویکرد کارآفرینی می باشد.

دهقانی خاطر نشان کرد: آن دانشگاه ها و مراکز علمی پایدار می­ مانند که آموزش آنها از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه دارای 19 مرکز در سطح استان گلستان و از توانمندی های لازم برای حل مشکلات بیکاری برخوردار است، افزود: ما نیازمند همکاری و تعامل بیشتر بین اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان و دانشگاه هستیم تا بتوانیم جوانان جویای کار را به سوی یادگیری مهارت در محیط کار راهنمایی و در نهایت وارد بازار کار کنیم.

در ادامه این جلسه، از مدیران نمونه و فعال هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش استان گلستان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 871536

وب گردی

وب گردی