ارسال یکصد دستگاه ماشین آلات سنگین آواربرداری از سوی ایلام به کرمانشاه/ارسال تجهیزات موکبات به زلزله زدگان

استاندار ایلام گفت: ده ها تریلی و کامیون کمک های غذایی، دارو، پوشاک، لوازم بهداشتی، آب و حدود یکصد دستگاه ماشین آلات سنگین برای آواربرداری به استان کرمانشاه ارسال کرده ایم.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در رابطه با جلسه صبح امروزش با استاندار کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: من به اتفاق نماینده ولی فقیه، امام جمعه ایلام و جمعی از مدیران استان ایلام با کاروانی از کمک های مردمی به منظور تسلی از مسوولین استان کرمانشاه وارد این استان شده و با استاندار کرمانشاه آقای بازوند، نماینده ولی فقیه، نماینده خبرگان رهبری و مدیران مربوطه استان کرمانشاه این نشست مشترکی داشتیم.

وی افزود: در این نشست استاندار کرمانشاه گزارشی از آخرین وضعیت زلزله زده در مناطق مختلف استان اعلام کرد و من گزارشی از کمک های مردمی، نهادهای انقلابی و دستگاه های دولتی ایلام را ارائه دادم.

ارسال یکصد دستگاه ماشین آلات سنگین آواربرداری از سوی ایلام به کرمانشاه

استاندار ایلام تصریح کرد: ده ها تریلی و کامیون کمک های غذایی، دارو، پوشاک، لوازم بهداشتی، آب و حدود یکصد دستگاه ماشین آلات سنگین برای آواربرداری به استان کرمانشاه ارسال کرده ایم.

سلیمانی دشتکی ابراز داشت: حدود 15 اکیپ امداد و نجات ایلام از روز اول وقوع زلزله در کرمانشاه مستقر شدند.

حدود سه میلیارد کمک مالی به استان

همچنین وی تصریح کرد: ارز ریالی کمک های استان ایلام به زلزله زده های کرمانشاه حدود دو الی سه میلیارد تومان می شود.

استاندار ایلام افزود: 50 اکیپ دریافت کمک های مردمی در ایلام ساماندهی شده و به طور مستمر کمک به زلزله زدگان کرمانشاه ادامه خواهد داشت و کمک ها همچنین در روزهای آینده به سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به این که موضوع که زلزله اخیر در ایلام خسارات و مصدومین بسیاری داشته است، ادامه داد: به دلیل فوت شدگان و خسارات بسیار زیادی که در سرپل ذهاب و سایر مناطق استان کرمانشاه به وجود آمد بیشتر کمک ها و ساماندهی را به کرمانشاه رساندیم که موثر بوده است.

ارسال تجهیزات موکب ها به زلزله زدگان

سلیمانی دشتکی در پاسخ به این سوال که از موکبات اربعین برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه استفاده شده یا خیر، گفت: تمام آنچه از اربعین در موکبات باقی مانده بود برای کمک به زلزله زدگان ساماندهی شده است.

وی با بیان این که کمک های مردمی به زلزله زدگان واقعا منحصر به فرد است، اظهار داشت:بسیاری از مردم و خیرین به صورت مستقیم به زلزله زدگان کمک کرده اند.

901/900

کد خبر: 871537

وب گردی

وب گردی