فضاسازی‌ها درباره خسارات و تلفات مسکن مهر، تکمیل پازل رسانه‌های معاند است

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: فضاسازی درباره تلفات مسکن مهر پس از زلزله، عقده گشایی از سوی برخی‌ها درپازل رسانه‌های معاند است.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمحمدحسینی در واکنش به برخی فضاسازی‌ها و اظهارات حاشیه ساز مبنی بر تخریب حداکثری مسکن مهر در زلزله اخیر غرب کشور گفت: در حالیکه حزن و اندوه بر سراسر کشور سایه افکنده، برخی ها با فاصله گرفتن از انصاف و اخلاق، سوژه های انحرافی را مطرح کرده و با فضاسازی برطبل تفرقه و نزاع می کوبند و دچار این توهم می شوند که فرصت مناسبی برای تسویه حساب سیاسی است.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که مردم ایران یکپارچه داغدار حادثه تلخ زلزله اخیر بودند و روح همدلی و همدردی برای امداد و نجات در آنان موج می‌زد و در ساعات اولیه که باید با نگاه ملی همه امکانات، تجهیزات و دستگاهها برای خارج کردن مصدومین از زیر آوار بسیج شوند، این نوع حاشیه سازی، سیاسی کاری و عقده گشایی از سوی برخی ها درپازل رسانه های معاند، تاسف بار و غیرقابل توجیه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با تاکید بر اینکه فضاسازی ها در بیان خسارات و تلفات مسکن مهر تناقض گویی است، اظهار کرد: طبیعی است که زلزله مهیب ۷/۳ ریشتری آسیب های جدی وارد کند، ولی طبق گفته مسئولان سقف این خانه ها نریخته وحداقل آسیب به ساکنان وارد شده است.

وی افزود: فاجعه به قدری عمیق و جانگداز بود که هرایرانی غیرتمند آرزو داشت با حضور در مناطق زلزله زده، بتواند جان فردی را نجات دهد.

وی ادامه داد: ولی بلافاصله بعد از زلزله یک جریان رسانه ای قوی از خارج کشور شروع و برخی ها هم دانسته یا ندانسته با آن همراهی کردند و آن را به سوژه اول این حادثه تلخ مبدل کردند و اذهان عده ای را از مسئله اصلی یعنی امدادرسانی منحرف ساختند و دست مایه ای برای مناقشه و تشدید منازعات قرار دادند که با هیچ منطقی سازگار نیست.

کد خبر: 871558

وب گردی

وب گردی