پیاده‌روی بزرگ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به سمت بارگاه حضرت خورشید

اولین کاروان بزرگ پیاده‌روی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور فردا (پنجشنبه 25 آبان ماه) از نیشابور به سمت بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) حرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به تشریح برنامه های این پیاده روی پرداخت و گفت: به مناسبت ایام پایانی ماه صفر و رحلت جانسوز پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و به ویژه شهادت امام علی بن موسی الرضا (ع)، پیاده‌روی بزرگ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور از محل قدمگاه امام رضا (ع) در نیشابور تا مشهد مقدس برگزار می شود.

نوید حبیبی با بیان اینکه همه دانشجویان شرکت کننده در این مراسم از امروز (چهارشنبه) در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور گرد هم می آیند، افزود: شروع حرکت کاروان روز پنجشنبه (فردا) ساعت 7 صبح از محل مسجد اهل البیت(ع) کیلومتر 70 جاده نیشابور- مشهد آغاز می شود و با ادامه حرکت تا کیلومتر 53 (بینالود) موکب امام حسن مجتبی (ع) به اقامه نماز ظهر و عصر می پردازند.

حبیبی اظهار داشت: این کاروان با ادامه حرکت به سمت موکب امام رضا(ع) در راهدارخانه ابرش در محل ایستگاه جوادالائمه در ملک آباد اسکان شبانه خواهند داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد مشهد به برنامه های مختلف فرهنگی در طول این پیاده روی اشاره کرد و گفت: روز جمعه پیاده روی از محل ایستگاه جوادالائمه (ملک آباد) تا رباط خاکستری و موکب امام هادی (ع) انجام می شود و زائرین دانشجو با اقامه نماز ظهر و عصر به پیاده روی خود تا زائرشهر آستان قدس رضوی ادامه می دهند.

وی افزود: کاروان در روز شنبه 27 آبان به شهر مقدس مشهد می رسند و با تجمع در میدان 15 خرداد مشهد به سمت حرم مطهررضوی حرکت می کنند.

حبیبی از اقامت کاروان در دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد و گفت: در شب شهادت امام رضا(ع) کاروان با تجمع در یکی از رواق های حرم مطهر رضوی، به عزاداری خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) کاروان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از دانشکده پزشکی از مسیر خیابان آزادی، چهار راه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می کنند و به عزارداری در حرم مطهر می پردازند.

کد خبر: 871575

وب گردی

وب گردی