چی بخریم چی نخریم ؟/ با ۱۰۰ هزار تومان چه پاوربانکی بخریم ؟

برای خرید پاوربانک علاوه بر قیمت باید به ظرفیت و نوع استفاده خود دقت کنید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، این روزها همانطور که استفاده از گوشی تلفن همراه امری عادی شده است، استفاده از لوازم جانبی آن نیز به شدت رواج یافته است.

یکی از این لوازم پرمصرف پاور بانک ها یا شارژرهای همراه است که هر شخص بسته به هزینه و نیاز خود آن را تهیه می کند.

بر اساس این گزارش پاوربانک‌ها درواقع باتری‌های خاصی هستند که در یک مدار خاص با شارژ الکتریکی مشخص، فشرده‌ شده‌اند. آن‌ها به شما اجازه می‌دهند که انرژی الکتریکی را ذخیره کنید و در زمان لازم از انرژی موجود برای شارژ موبایل یا تبلت استفاده نماید.

این گزارش می افزاید یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب پاوربانک ظرفیت آن است. ظرفیت پاوربانک درواقع به میزان توانایی آن در ذخیره انرژی الکتریکی در مقیاس میلی‌آمپر را گویند.

بنابر ظرفیت پاوربانک‌ها می‌توان دستگاه‎‌های متفاوتی را با آن‌ها شارژ کرد، به‌طور مثال یک پاوربانک ۱۵۰۰ میلی‌آمپر جهت شارژ یک موبایل هوشمند با صفحه‌ای متوسط مناسب است اما این دستگاه برای وسایل بزرگ‌تر مانند تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند بزرگ ضعیف بوده و برای شارژ نمودن چنین وسایلی باید چندین بار پاوربانک را بدان متصل کرد.

این گزارش می افزاید اگر برای خرید پاوربانک برای گوشی تلفن همراه قیمت نیز برای شما در اولویت است میتوانید با هزینه کمتر از ۱۰۰ هزار تومان آن را از بازار تهیه کنید.

*چی بخریم ؟

اولین پیشنهاد برای خرید یک پاوربانک با قیمت مناسب شارژر همراه ریمکس با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت با قیمت ۱۸ هزار تومان است. اگرچه این شارژر ظرفیت بالایی ندارد اما یکی از گزینه های خوب با قیمت مناسب برای جلوگیری از خاموش شدن گوشی تلفن همراه است.

دومین پیشنهاد برای تهیه یک پاوربانک مدل دیگری از شارژر همراه ریمکس با ظرفیت ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت به قیمت ۲۴ هزار تومان است.

بر اساس این گزارش شارژر همراه شیاومی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با قیمت ۵۹ هزار تومان از دیگر گزینه های مناسب برای خرید پاور بانک است که در برخی از سایت های فروش لوازم جانبی می توان آن را با تخفیف به قیمت ۴۹ هزار تومان تهیه کرد.

چهارمین پیشنهاد برای خرید پاور بانک شارژر همراه شیاومی با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت با قیمت ۷۲ هزار تومان است .

همچنین می توان برای خرید پاور بانک با ظرفیت ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت روی مدل پاوربانک ای دیتا با قیمت ۷۹ هزار تومان حساب کرد.

ششمین پیشنهاد برای خرید پاور بانک شارژر همراه ای دیتا با ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی آمپرساعت با قیمت ۸۹ هزار تومان است که با تخفیف می توان آن را به قیمت ۸۴ هزار تومان تهیه کرد.

این گزارش می افزاید شارژر همراه ای دیتا با ظرفیت ۱۲۵۰۰ میلی آمپرساعت با قیمت ۹۹ هزار تومان یکی دیگر از گزینه های انتخابی برای تهیه پاوربانک با قیمت مناسب است.

همچنین با ۹۹ هزار تومان می توان شارژر همراه انرجایزر با ظرفیت ۸۰۰۰ میلی آمپر را تهیه و استفاده کرد.

*چی نخریم ؟

برای این که از خرید خود مطمئن شوید باید به چند نکته توجه کنید:

در زمان خرید حتما به معتبر بودن مارک و اصل بودن آن توجه نمایید، زیرا این محصول در صورت تقلبی بودن می تواند بسیار خطرناک بوده و به سادگی منفجر گردد.

همچنین ظرفیت درج شده بر روی دستگاه پاور بانک اغلب یک ظرفیت اسمی است و دستگاه هرگز قادر به ارائه چنین ظرفیتی به شما نخواهد بود؛ به عنوان مثال باتری با ظرفیت ۱۶۰۰۰ میلی آمپری قادر به ارائه تنها ۱۰۲۰۰میلی آمپر ظرفیت خواهد بود.

هرچه میزان ظرفیت دستگاه بیشتر باشد حجم مخزن و وزن دستگاه نیز افزایش خواهد یافت.
همچنین بهتر است قبل از اقدام به خرید سری به اینترنت زده و مدل وقیمت کالای مورد نظر و نیز نظرات افرادی که قبل از شما آن را تهیه کرده اند را بخوانید تا از مزایا و معایب انتخاب خود آگاه شوید.


402

کد خبر: 871590

وب گردی

وب گردی