رئیس جمهور فرانسه برای واسطه‌گری و «برجام ۲» به ایران می‌آید

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه علیه توان موشکی کشورمان گفت: او برای واسطه گری و برجام ۲ به ایران می آید.

به گزارش ایکسانیوز، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی، باگرامیداشت ۲۵ آبان سالروز تشییع همزمان ۳۷۰ شهید دفاع مقدس در شهر اصفهان اظهار داشت: اخیرا مطلع شدیم که رئیس جمهور فرانسه قرار است به ایران بیاید؛ جنایات فرانسه در جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست. چرا علی رغم اظهارات رئیس جمهور فرانسه درباره توان موشکی ما به او اجازه سفر داده شده است؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: رئیس جمهور این کشور برای واسطه گری و برجام دو به ایران می آید تا این مسائل را برای امریکا حل کند؛ اینها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

سالک همچنین با بیان اینکه فتنه نرم از فتنه سخت به مراتب خطرناک تر است، تصریح کرد: فتنه نرم با کلید واژه نفت شکل می گیرد و امروز برخی از جریانات داخلی و خارجی تلاش می کنند تا با فساد، کارآمدی نظام را از بین ببرند و باید در مقابل آنها هوشیار بود.

علی مطهری نائب رئیس دوم مجلس که اداره جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: درخصوص برخورد با رئیس جمهور فرانسه، این تصمیمی است که نظام باید بگیرد.

وی افزود: رئیس جمهور فرانسه ظاهرا ظرف دو ماه آینده می خواهد به ایران بیاید حالا شما آنجا حالش را بگیرید (با خنده).

منبع: مهر

کد خبر: 871641

وب گردی

وب گردی