گردهمایی دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر

گردهمایی دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از واحد اسلامشهر، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تقدیر از مسئولین واحد اسلامشهر در برگزاری این گردهمایی، واحد اسلامشهر را از برترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ارائه خدمات به دانشجویان شاهد و ایثارگر دانست.

حسین نصیرزاده در ادامه با تأکید بر ارائه خدماتِ باعزت به دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشجویان شاهد و ایثارگر فرصتی بزرگ و ارزشمند برای کشور جمهوری اسلامی ایران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و دانشگاه آزاد اسلامی همواره با درک صحیح این مهم، در این راستا فعالیت میکند.

محمودرضا اسفندیار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز با تسلیت فاجعه دردناک و حزن انگیز زلزله کرمانشاه و عرض خیرمقدم به 150 دانشجوی ورودی جدید شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، خدمت به آنان را افتخاری ارزشمند برای خود و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: امنیت و آرامش امروز ما، برخواسته از رشادتهای پدران و برادران شماست؛ شما برای آرامش حاضر، هزینه پرداخت کرده اید و امروز ما در قبالِتان وظایفی داریم که از مهمترینِ آنها هموار کردن مسیر تحصیل و رشد و تعالی شماست .

اسفندیار همچنین خطاب به دانشجویان حاضر بر همت مضاعف در دستیابی به آرمانهای انقلاب و شهدا تاکید کرد و افزود: این جلسه، سرآغازی است برای اینکه شما بتوانید به هویت خود بیش از پیش افتخار کرده، در فضای دانشگاه موثرتر فعالیت کرده و با تلاش علمی و کوششِ درخورِ این جایگاه، در آینده تاثیرگذار باشید.

وی در خاتمه با اشاره به جایگاه والای فرهنگ ایثار و شهادت و لزوم الگوسازی آن در جامعه و بویژه در مراکز آموزش عالی، پیشنهاد تشکیل کانون دانشجویی فرزندان ایثار و شهادت در دانشگاه را داد و خاطرنشان کرد: اگر در جامعه ای روح ایثارگری از بین برود، آینده آن جامعه به ذلت منتهی خواهد شد.

امیر مرادی معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران نیز در ادامه این نشست از همکاری نزدیک بنیاد شهید و امور ایثارگران با دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مراکز آموزش عالی برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد و افزود: بنیاد در طی مسیر علم و دانش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم به قدم همراه و یاریگر دانشجویان شاهد و ایثارگر خواهد بود.

این نشست با پرسش و پاسخ دانشجویان حاضر با صابر سبحانی، رئیس اداره آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و دیگر مسئولان حاضر ادامه و با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به دانشجویان توسط شاهین عسگریان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر خاتمه یافت.

گفتنی است بیش از 700 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر: 871660

وب گردی

وب گردی