رئیس شورای سیاستگذاری «بنیاد بیعت و مردم‌سالاری»، از نامگذاری روز 11 اذر بنام روز لرستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن صادقی، تشریح کرد: «حضرت امام (ره) در تاریخ 11 آذرماه سال 41 در مسجد اعظم قم علیه سیاست‌های شاه سخنرانی کردند و این سخنرانی به‌دنبال بیعت کتبی مردم لرستان با حضرت امام (ره) بود».

صادقی تصریح کرد:«از دل بیعت کردن مردم با امام (ره)، انقلاب و نظام مردم‌سالاری دینی شکل گرفت؛ با این نگاه نام بنیاد را بیعت و مردم‌سالاری، انتخاب کردیم».

وی بیان کرد:«مردم استان لرستان از سال 41 تاکنون همیشه مدافع آرمانهای امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند و شایسته است در تقویم یک روز به نام روز لرستان نام‌گذاری شود».

وی گفت:«لرستان چهره‌های بزرگ و تأثیرگذار مذهبی همچون آیت‌اله بروجردی و آیت‌اله کمالوند داشته است».

رئیس شورای سیاست‌گذاری بنیاد بیعت و مردم‌سالاری خبر داد برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است تا 11 آذرماه امسال، اولین همایش تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری با حضور اقشار مختلف استان در تهران برگزار شود.
محسن صادقی تبیین کرد:«بنیاد فراجناحی است و با تشکیل کمیته‌های مختلف، از همه‌ی فرهیختگان استان اقدام به جذب می‌کند تا به یک بنیاد قوی در جهت توسعه و عمران لرستان تبدیل شود».

وی از تقویت مطالبه‌محوری و حمایت از رسانه‌ها برای بیان مشکلات مردم دفاع و تشریح کرد:«رسانه‌ها چشم و گوش مردم هستند و اگر انتقاد نباشد فساد زیاد می‌شود».

900

کد خبر: 871671

وب گردی

وب گردی