وقت پیدا کردن مقصر نیست / دغدغه برخی حاشیه سازی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان حادثه تلخ زلزله در غرب کشور گفت: از مسئولان دولتی انتظار تدبیر امور زلزله زدگان را داریم و تقاضا داریم به جای اینکه الان به دنبال نقش مسکن مهر در کشته های زلزله باشند، کمی هم به فکر مردم زلزله زده عزیز و غیور کرمانشاه باشند.

جعفر ورزنده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز گفت: تا الان به همت بسیج دانشجویی استان همدان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و گردان بدریون ۳ کامیون محموله حاوی مواد خوراکی و کنسرو آب معدنی، بیسکوییت، پتو، چادر و انواع لباس های گرم و کفش به منقطه ازگله کرمانشاه فرستاده شده است.

وی افزود: جمع آوری کمک به زلزله زدگان غرب، از مردم و دانشجویان هچنان ادامه دارد و مردم هر لحظه کمک های بیشتری دارند می رسانند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه های دولتی گفت: در حال حاضر کمک های مردمی به داد مردم زلزله زده رسیده، اما در سازماندهی کمک های مردمی به زلزله زدگان مدیریت مناسبی مشاهده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه تقسیم کمک های مردمی به درستی در مناطق انجام نمی شود و همچنان کمک ها به برخی مناطق نرسیده، افزود: از مسئولان دولتی انتظار تدبیر امور زلزله زدگان را داریم و تقاضا داریم به جای اینکه الان به دنبال نقش مسکن مهر در کشته های زلزله باشند، کمی هم به فکر مردم زلزله زده عزیز و غیور کرمانشاه باشند که شب ها را در سرما و همراه با گرسنگی و بدون سرپناه می گذرانند.

ورزنده با انتقاد از سیاسی کاری برخی از افراد و جریانات در موضوع زلزله غرب کشور گفت: به نظر می رسد دغدغه برخی از مسئولین دولتی حاشیه سازی است، تا در سایه ایجاد حاشیه و جنجال های بی فایده، بر مدیریت نامناسب خود سرپوش بگذارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در پایان گفت: جا دارد از تمام برادران سپاه، ارتش، بسیج و مردمی که همیشه در همه سختی ها در کنار هموطن های خود بوده اند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: 871708

وب گردی

وب گردی