تقدیر رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از کلیه خدمت‌گزاران به زائرین اباعبدالله‌الحسین(ع)

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با صدور پیامی از کلیه خدمت‌گزاران به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام حسین ذوالفقاری بدین شرح است:

« "انَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ(ع) حَرارَةً فی قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرَدُ اَبَداً"

امام حسین (ع)‌، با حماسه‌ی سترگ و فناناپذیر عاشورا، به همیشه تاریخ شیوه‌ی زندگی با حریت را آموخت. اینک که در پرتو عنایات و الطاف بیکران الهی، ارشادات و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام و همدلی مسئولین و دست‌اندرکاران، به ویژه همکاری و محوریت مردم، راهپیمایی اربعین حسینی (ع) با حضور میلیونی و شورانگیز شیفتگان و دلدادگان آن امام همام در اوج عزت، عظمت، کرامت و امنیت برگزار گردید؛ خداوند قادر متعال را شاکریم.

بی شک فراهم شدن زمینه‌های گام نهادن ده‌ها میلیونی از ملل و نژادهای گوناگون و حضور 2.5 میلیونی هموطنانمان در این گردهمایی عظیم جز در سایه‌ی تلاش و مشارکت مردم عزیز، مقامات و دولتمردان عراق میسر نمی‌گردید؛ مردم بزرگوار و سخاوتمند عراق با اندیشه وحدت و یکدلی، پذیرای بخشی از توان و جایگاه جهان اسلام و آزادگی بودند تا گواهی باشد بر جاودانگی راه حق.
عزم برخاسته از ایثار و بصیرت دین‌مدار عزیزان مجموعه سفارت و ستاد اربعین مستقر در عراق و تعامل وسیع با ستاد مرکزی تعهدی است لاینقطع به حدیث شریف احب الله من احب حسینا.

لذا ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش‌های همه خادمین بویژه ملت شریف ایران در این مسیر پر از عشق و ایمان و ارج‌گذاری از اهتمام در رعایت نظم و عبور قانونمند؛ مراتب تقدیر و امتنان از همکاری‌های موثر و کارآمد کلیه دوست‌داران سیما و سیره‌ی نورانی اهل بیت علیهم‌السلام که توفیق خدمت‌گزاری به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) در برگزاری مراسم اربعین یکهزارو سیصد و نود و شش هجری شمسی را داشتند، اعلام می نمایم.

اعتلای قاطع و جهانی فیض عظیم محبت ومعرفت سرور و سالار شهیدان و تندرستی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

حسین ذوالفقاری

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی»

301

کد خبر: 871771

وب گردی

وب گردی