اعزام 30 هزار نفر از استان کرمان به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در مجموع 30 هزار نفر از استان کرمان در رده‌های مختلف بسیج به این اردوها اعزام می‌شوندگفت: این اردوها تاثیر بسیاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان به‌مناسبت هفته بسیج اظهار‌داشت: کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور تقسسیم کار شده و سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این امر سهیم است.

وی با تسلیت درگذشت جمع زیادی از هموطنان در حادثه زلزله استان‌های غرب کشور گفت: تاکنون بیش از 450 نفر از هموطنان کشته شده و بسیاری از زیرساخت‌های منطقه نیز از بین رفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپاه و بسیج از مردم و برای مردم و در خدمت مردم است افزود: امیدواریم با تقسیم کاری که صورت گرفته بتوانیم بخشی از آلام مردم آسیب‌دیده را تسکین دهیم.

وی با اشاره به اینکه اینکه دو روستای داراب و یاران منطقه زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه ثاراالله استان کرمان بازسازی می‌شود خاطرنشان کرد: ظرف 20 روز آینده باید کمک‌هایی از جمله بیل، کلنگ، دیلم، چادر برزنتی، پتو، موکت، فرش و زیلو، چراغ والر، مواد بهداشتی، میوه و خشکبار، و مواد غذایی ارسال کنیم.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه بعد از 20 روز نیز کار احداث ساختمان برای زلزله‌زدگان در این منطقه آغاز می‌شود گفت: این منطقه کوهستانی بوده و هوا به‌شدت سرد می‌شود.

اجتماع بسیجیان کرمان در مصلی امام علی(ع) برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان کرمان اظهار‌داشت: برگزاری نمایشگاه با محوریت استکبارستیزی، کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی، برگزاری نشستهای بصیرتی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و بازدید از طرح‌های اقتصادی مقاومتی بسیج بخشی از این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در این هفته اعزام پزشکان به مناطق محروم انجام می‌شود گفت: در حال حاضر اعزام پزشکان به مناطق محرم به صورت ماهیانه انجام می‌شود تا بتوانیم کار درمان مردم در مناطق جنوبی و محروم استان را با جدیت پیگیری کنیم.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه سپاه و بسیج در بحث محرومیت‌زدایی وارد شده است افزود: در استان کرمان در سه منطقه شهداد، ریگان و عنبرآباد محرومیت‌زدایی از 70 روستا در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه حضور سازمان یافته بسیج در نمازجمعه‌های سراسر استان از دیگر برنامه‌های بسیج در این هفته است تصریح کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان استان کرمان در روز یکشنبه 5 آذرماه در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه آمریکا‌شناسی مورد تاکید رهبر انقلاب است گفت: باید همه افرادی که دارای تریبون هستند جنایت‌های آمریکا به مردم جهان و ایران و همچنین نحوه شکل‌گیری این کشور را تبیین کنند.

کنگره شهدای استان کرمان سال آینده برگزار می‌شود

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه کنگره سرداران و 6 هزار و 500 شهید استان کرمان در بهمن‌ماه سال آینده در کرمان برگزار می‌شود افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه این کنگره در کرمان کلید خورده و جلسات هفتگی برنامه‌ریزی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه از زمان برگزاری کنگره اول در کرمان حدود 20 سال می‌گذرد افزود: تقسیم کارها صورت گرفته و ستادهای مختلف کنگره مشخص شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمان در حال برگزاری است خاطر‌نشان کرد: علاقمندان بسیجی می‌توانند آثار خود را در محورهای مشخص‌شده به دبیرخانه جشنواره استان دفتر بسیج رسانه استان کرمان تحویل دهند.

30 هزار نفر از استان کرمان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

سردار ابوحمزه با بیان اینکه سالانه حدود 10 هزار دانش‌آموز از استان کرمان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند گفت: این اقدام با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود و امسال برنامه‌ریزی شده تا در شیراز یک توقف داشته باشند تا سفر بهتری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تا‌کنون و از ابتدای مهر‌ماه امسال 3 هزار دانش‌آموز به مناطق راهیان نور اعزام شده‌اند افزود: مرحله بعدی اعزام دانش‌آموزان در آذرماه و در هفته بسیج انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در مجموع 30 هزار نفر از استان کرمان در رده‌های مختلف بسیج به این اردوها اعزام می‌شوند اظهار‌داشت: این اردوها تاثیر بسیاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

901

کد خبر: 871841

وب گردی

وب گردی