محتوا 70 سال اخیر صداوسیما  دیجیتال شده است

مشاور فضای مجازی سازمان صدا و سیما گفت: صداوسیما محتواهای 60 تا 70 سال اخیر را به دیجیتال تبدیل کرده ایم تا همه تولیدکنندگان و اپراتورهای تلفن همراه از آن استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، حسن نجفی سولاری در استودیو تلویزیون این نمایشگاه گفت: مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال های اخیر زمینه شناخت خوبی را از صنعت فناوری و رسانه های دیجیتال ایجاد کرده است.

وی افزود: مرز بین رسانه سنتی و مدرن در سال های اخیر برداشته شده است و فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک امکان در توسعه این زیست بوم واقعی که نامش فضای دوم است ایجاد کرده است.

مشاور فضای مجازی سازمان صدا و سیما گفت: سازمان صداوسیما اقدامات خوبی در بحث دیجیتال انجام داده استو
وی در توضیح بیشتر تصریح کرد: صداوسیما محتواهای 60 تا 70 سال اخیر را به دیجیتال تبدیل کرده ایم تا همه تولیدکنندگان و اپراتورهای تلفن همراه از آن استفاده کنند.

نجفی سولاری گفت: قوی ترین نرم افزار ایرانی که قابلیت تبدیل های مختلف، دسترسی های مناسب و جستجو دارد توانسته شرایط خوبی را برای افزایش تولید محتوا در هنرهای متفاوت را ایجاد کند.

وی افزود: محتواهای سازمانی و محتواهای شرکت های خصوصی در این بازار قرار گرفته و دسترسی های متعددی به آن وجود دارد.

مشاور فضای مجازی سازمان صدا و سیما اظهار داشت: با 18 اپراتور قرارداده امضا کرده ایم و سیستم های iptv و otv ارائه شده توسط شرکت های ایرانی توانسته محتواهای خوبی را ارائه دهد.

وی افزود: اصلی ترین دغدغه در ایران برای تولید کنندگان محتوا، شبکه ملی اطلاعات است ضمن اینکه با قیمت بالای اینترنت نمی توان کسب و کار این حوزه را توسعه داد که اخیرا با رفع این موضوع، توزیع محتوا سامان پیدا کرده و ظرفیت یک میلیون و 400 هزار شغل در فضای مجازی را تحقق بخشید.

502

کد خبر: 871877

وب گردی

وب گردی