الیور توئیست اجرایی با استانداردهای بین المللی

رئیس موسسه فرهنگی اکو و دبیر جشنواره سی و سوم موسیقی فجر به تماشای تمرین نمایش موزیکال الیور توئیست نشستند.

به گزارش ایسکانیوز از نمایش موزیکال الیور توئیست، محمد مهدی مظاهری رئیس موسسه فرهنگی اکو و حمیدرضا نوربخش دبیر جشنواره سی و سوم موسیقی فجر شب گذشته با حضور در تالار وحدت از پشت صحنه تمرین نمایش موزیکال الیور توئیست به کارگردانی حسین پارسایی بازدید کردند.

مظاهری در این بازدید از نزدیک در جریان آخرین تمرین‌های نمایش موزیکال الیورتوئیست قرار گرفت.

پس از دیدن تمرینات درباره نمایش گفت: نمایش با وجود گستردگی و بازیگران پرشمار، دقیق و حساب شده و جذاب به نظر می رسد و کارگردان تلاش کرده تا رابطه جذابی میان تئاتر و موسیقی به‌وجود آورد که با استانداردهای بین المللی بسیار نزدیک و برابری می کند و فضای متفاوتی روی صحنه خلق می کند که بسیار قابل تحسین است.

همچنین نوربخش در ادامه درباره این نمایش گفت: بهره‌گیری مناسب از موسیقی و میزانسن‌های نمایشی، خلق لحظات عاطفی، تصاویر آشنا و درعین حال تکاندهنده ترکیبی بی نظیری ساخته که می شود ساعت ها نمایش را دنبال کرد. برقراری رابطه دوسویه میان نمایش و گروه کر به رهبری بردیا کیارس به قاعده و به اندازهاست و دیدنی از آب درآمده است.

پیش از این نیز مسئولان فرهنگی هنری از جمله علی مرادخانی، رجبی معمار مدیر عامل خانه هنرمندان، مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، محمود عزیزی عضو هیات علمی و استاد تمام دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی، علی اکبر صفی پور مدیر عامل و تنی چند از اعضای عیات مدیره بنیاد فرهنگی هنری رودکی از پشت صحنه تمرین بازدید و با اعضای گروه نمایش دیدار داشته اند.

نمایش موزیکال الیور توئیست به کارگردانی حسین پارسایی و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق از اول آذر ماه ساعت ١٨ در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت.

میثم احمدی به عنوان مجری طرح و محمد قدس به عنوان مدیر تولید در این پروژه همکاری دارند.
علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com و www.irannamayesh.com مراجعه کنند.

502

کد خبر: 871959

وب گردی

وب گردی