پخش زنده  سوگواره «چهل و هشتم» از شبکه افق

برنامه «چهل و هشتم» ویژه ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به صورت زنده از حرم مطهر رضوی روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز از شبکه افق، ویژه برنامه ایام پایانی ماه صفر به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.

بر این اساس ویژه برنامه «چهل و هشتم» قرار است طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ آبان به صورت زنده از حرم مطهر رضوی روی آنتن شبکه افق برود.

گفت‌وگو با شاعران آیینی و کارشناسان مذهبی و پخش نماهنگ‌هایی با موضوع این ایام، بخش‌های مختلف برنامه چهل و هشتم را تشکیل می‌دهند.

نخستین بخش این برنامه پنجشنبه شب ۲۵ آبان ساعت ۲۲ به صورت زنده پخش می‌شود و دومین بخش آن جمعه ساعت ۱۰ صبح روی آنتن می‌رود.

ساعت ۲۲ جمعه ۲۶ آبان هم بخش دیگری از برنامه «چهل و هشتم» به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود و زمان پخش آن در روز شنبه، بعد از نماز مغرب و عشا خواهد بود همچنین برنامه تلویزیونی «جهان آرا» نیز شنبه ۲۷ آبان در قالب همین برنامه روی آنتن می‌رود.

در روز یکشنبه هم شاهد پخش برنامه «چهل و هشتم» در سه بخش خواهیم بود که ویژه برنامه شام غریبانه آن از حرم مطهر رضوی و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء روی آنتن می رود.

502

کد خبر: 871975

وب گردی

وب گردی