جمع آوری کمک های مردمی زلزله زدگان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

همزمان با برپایی ششمین روز نمایشگاه رسانه های دیجیتال کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور در محل این نمایشگاه جمع آوری شد.

به گزارش ایسکانیوز از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، به دنبال بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه فضای مجازی در این دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال در کنار معرفی دستاوردهای جدید در این حوزه شاهد رخدادهای فرهنگی دیگری بودیم با مشارکت مردم بودیم.

به دنبال وقوع حادثه تاسف بار و متاثر کننده زلزله در غرب کشور غرفه پایگاه خبری تحلیلی پارسینه با همکاری روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اقدام به جمع آوری مایحتاج مورد نیاز آسیب دیدگان و زلزله زدگان غرب کشور در خلال برپایی نمایشگاه رسانه های دیجتال کردند.

بر همین اساس تمامی بازدیدکنندگان، غرفه داران و میهمانان ویژه هر کدام که مایل بودند سهمی در کمک و همیاری به زلزله زدگان داشتند.

روز گذشته نیز پرچم بارگاه ملکوتی حضرت رقیه (س) همراه با طنین صدای لبیک یا حسین (ع) به یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال روح معنوی بخشید.

همچنین مراسم یادبودی جهت جانباختگان زلزله استان کرمانشاه با روشن کردن شمع در غرفه پایگاه خبری پارسینه با حضور بازدیدکنندگان و میهمانان ویژه آن در نمایشگاه برگزار شد.

امروز و همزمان با ششمین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با همکاری شهرداری تهران و خبرگزاری پارسینه کامیونی از اقلام و مایحتاج زلزله زدگان غرب کشور در محل نمایشگاه حاضر و برای کمک رسانی عازم استان کرمانشاه شد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 الی 26 آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 872016

وب گردی

وب گردی