حمله تروریست‌ها به دمشق و حمص 51 شهید و زخمی برجای گذاشت

یک مسئول ستاد فرماندهی پلیس دمشق اعلام کرد بر اثر حملات خمپاره‌ای تروریست‌های مسلح به مناطق مختلف شهر دمشق و حومه حمص دست کم شش غیر نظامی شهید و ۴۵ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از دمشق، تروریسست‌های مسلح مستقر درغوطه شرقی با شلیک چند خمپاره به مناطق مسکونی دمشق بار دیگر توافقنامه ایجاد منطقه کاهش تنش در حومه دمشق را نقض کردند.
منبع پلیس گفت: محله السویقه شهر دمشق هدف حمله خمپاره‌ای تروریست‌های قرار گرفت و سه غیر نظامی شهید و ۲۸ تن دیگر زخمی شدند.
مقام پلیس افزود حال برخی از زخمی‌ها وخیم است.
تروریست‌های مسلح مستقر در غوطه شرقی همچنین دو خمپاره به مناطق مسکونی السبع بحرات و العباسیین شلیک کردند و یک غیر نظامی شهید شد و ۱۳ تن دیگر زخمی شدند و خساراتی هم به اموال عمومی و شخصی ساکنان این مناطق وارد شد.
محله الورور در منطقه برزه دمشق نیزهدف حملات خمپاره‌ای و راکتی تروریست‌ها قرار گرفت که به شهادت یک غیر نظامی و زخمی شدن چهار تن دیگر منجر شد.
مقام پلیس تاکید کرد: عناصر مسلح همچنین با شلیک چند خمپاره به میدان العباسیین و حی باب توما دست کم دو غیرنظامی را زخمی و خساراتی هم به اموال مردم وارد کردند.
خبرنگار سانا مستقر در شهر حمص هم اعلام کرد گروه‌های مسلح دیشب با شلیک چند گلوله خمپاره به حومه شهر حمص توافقنامه ایجاد منطقه کاهش تنش را نقض کردند.
خبرنگار سانا افزود روستای رفعین در شمال حمص هدف حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها قرار گرفت و یک زن بر اثر این حمله جان باخت و یک تن دیگر زخمی شد.

کد خبر: 872069

وب گردی

وب گردی