دو پیام تسلیت برای درگذشت سیدمهدی فاطمیان پیشکسوت قرآنی

شورای عالی قرآن و رییس سازمان دارالقرآن الکریم به مناسبت درگذشت استاد سید مهدی فاطمیان پیام های تسلیت جداگانه ای ارسال کردند.

به گزارش ایسکانیوز در پیام شورای عالی قرآن آمده است: شورای عالی قرآن، ضایعه درگذشت استاد معظم قرآن و حافظ پیشکسوت کل قرآن کریم، حاج سیدمهدی فاطمیان را به جامعه قرآنی کشور و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گوید. خداوند متعال با روح مطهر نبی اعظم(ص) محشورشان فرماید.

همچنین مهدی قره شیخلو، رییس سازمان دارالقرآن الکریم بمناسبت در پیامی آورده است: خبر درگذشت استاد پیشکسوت قرآنی کشور و حافظ قرآن کریم، مرحوم سید مهدی فاطمیان موجب تاثر و تالم جامعه قرآنی کشور گردید.

ایشان سال‌های بسیاری از عمر با برکت خویش را صرف تعلیم و تعلم قرآن کریم نمود و شاگردان و اساتید بسیاری را به جامعه قرآنی تقدیم کرد و دارای رتبه بین المللی و از اساتید مبرز قرآن کریم به ویژه در رشته حفظ بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت معظم به ویژه فرزندان بزرگوار ایشان،خانواده های به سوگ نشسته و همچنین جامعه قرآنی کشور، از خداوند بلند مرتبه برای روح آن استاد گرانقدر حشر با انبیاء و اولیاء الهی خاصه پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و حضرت امام حسن مجتبی(ع) را که در ایام عزاداری این بزرگواران قرار داریم خواهانم .

به گزارش ایسکانیوز، سیدمهدی فاطمیان، پیشکسوت قرآنی و حافظ کل قرآن کریم صبح دیروز، ۲۵ آبان پس از یک دوره سخت بیماری در بیمارستان سینا دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع این حافظ کل قرآن صبح امروز جمعه ۲۶ آبان، همزمان با سالروز درگذشت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) از ساعت ۹ از مقابل درب منزل به سمت بهشت زهرا(س) برگزار شد.

500

کد خبر: 872136

وب گردی

وب گردی