مردم به شایعات مبنی بر سرقت کمک های مردمی به زلزله زدگان توجه نکنند

جانشین یگان های ویژه ناجا گفت: مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت کمک های مردمی به زلزله زدگان توجه نکنند، تمامی کمک‌های مردمی با اسکورت نیروهای یگان های ویژه به دست نیازمندان می رسد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس،سردار حبیب الله جان نثاری جانشین یگان های ویژه ناجا گفت: مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت کمک های مردمی به زلزله زدگان توجه نکنند.

وی بیان کرد: امنیت به طور کامل در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برقرار است، تمامی کمک‌های مردمی که از سراسر کشور به این استان ارسال می شود با اسکورت نیروهای یگان های ویژه به دست نیازمندان می رسد.

این مقام انتظامی اظهار داشت :مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت کمک های مردمی توسط سودجویان توجه نکنند زیرا یگان ویژه ناجا با تمام ظرفیت خود تمامی محموله های ارسالی را اسکورت و کارکنان این یگان خود شخصا بر توزیع اقلام نظارت داشته و اقلام ارسالی را بین نیازمندان توزیع می کنند .

جان نثاری همچنین بیان کرد: گیت های بازرسی این یگان در مبادی ورودی استان کرمانشاه به صورت 24 ساعته فعال بوده و گشت های موتوری و خودرویی یگان ویژه امنیت را در سطح شهر و روستاهای زلزله زده برقرار می‌کنند.

وی در پایان گفت: هیچ گونه مشکل امنیتی از قبیل سرقت و غیره تاکنون در منطقه وجود نداشته و امنیت به طور کامل در منطقه حاکم است.

۷۰۵

کد خبر: 872137

وب گردی

وب گردی