راه‌اندازی شبکه استانی با استانداردهای لازم در البرز/بازگشایی بخشی از بزرگراه تهران_شمال پیش از عید

در نشست مشترک با مدیرکل و مدیران صداوسیمای استان، به راه‌اندازی شبکه‌ای استانی با استانداردهای کافی در البرز اشاره شد.

به گزارش ایسکانیوز،محمدعلی نجفی صبح امروز در نشست مشترک با مدیران صداوسیما البرز گفت: لازم است تمامی مدیران دولتی استان البرز از رسانه ملی در این استان به‌صورت یکسان استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: نشان دادن ظرفیت‌های استان در حوزه‌های گوناگون در جهت هویت بخشی به استان باید بیش‌ازپیش گام بردارند.

استاندار همچنین با اشاره به مشکلات استان مانند تراکم بالای جمعیتی و ترافیک شهری و جاده‌ای که در بسیاری از مناطق آرامش را از مردم ربوده است گفت: باید شهرها را به شکل منظم و آرام‌بخش برای مردم بسازیم.

وی همچنین با اشاره به افتتاح بخشی از بزرگراه تهران شمال از کمربندی آزادگان تا شهرستانک در جاده کندوان گفت: با افتتاح این مسیر حدود ۳۰ درصد از ترافیک سایر جاده‌های شمالی کاسته خواهد شد.

استاندار با اشاره به جایگاه مناسب صداوسیمای البرز در سطح ملی گفت: معاون عمرانی استاندار به‌عنوان مسئول رسیدگی به توسعه زیرساخت‌ها و ساخت و تجهیز زمین اختصاص‌یافته به صداوسیمای البرز تعیین می‌شود تا به‌زودی شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تر در تولید و پخش برنامه‌ها باشیم.

پخش سریال دغدغه یک عکاس با هدف معرفی البرز

علی رامک، مدیرکل صدا وسیمای استان نیز در این جلسه گفت: مجموعه‌ای ۵۳ قسمتی با عنوان دغدغه‌های یک عکاس با هدف معرفی فرصت‌های گردشگری و طبیعی استان البرز در دست تولید است که تا کنون ۲۵ قسمت آن آماده‌شده است و به‌زودی پخش خواهد شد.

رامک افزود: به‌زودی شاهد ۲۴ ساعته شدن برنامه‌های تلویزیونی صداوسیمای مرکز البرز خواهیم بود.

منبع:فارس

902

کد خبر: 872156

وب گردی

وب گردی