50 دانشجو به آسیب‌دیدگان مشاوره می‌دهند/ نیاز مردم به وسایل اسکان موقت

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشریح اقدامات این واحد دانشگاهی، از حضور 50 دانشجوی رشته رواشناسی جهت مشاوره به آسیب‌دیدگان زلزله خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد زارعی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرمانشاه در سرپل ذهاب گفت: شب وقوع زلزله در جلسه با حضور رئیس، معاونین و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برنامه‌ریزی برای کمک‌رسانی صورت گرفت و در اولین گام چند شماره حساب جهت واریز کمک‌های مردمی سایر واحدهای دانشگاه آزاد اعلام شد.

او ادامه داد: از صبح روز دوشنبه رئیس و معاونین دانشگاه آزاد کرمانشاه برای بررسی میدانی واقعه، در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند. در بازدید از سرپل ذهاب با امام جمعه این شهر صحبت شد و قرار شد کمک‌های ارسالی را به این منطقه برسانیم.

زارعی گفت: در شرایطی فعلی کمک‌های خوراکی به قدر کافی به منطقه رسیده اما در وسایل اسکان موقت مانند چادر، وسایل آشپزی و گرمایشی کمبودهای زیادی وجود دارد.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرمانشاه با اشاره به مشارکت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی این واحد، اضافه کرد: تیم بیست نفره این دانشگاه در روزهای اخیر مشغول توزیع کمک‌های ارسالی بودند و اعضای هیئت علمی دانشگاه هم کمک‌های شایانی داشتند.

زارعی افزود: مردم شب‌ها در خیابان‌ها استراحت می‌کنند و شرایط روحی مساعدی ندارند. دکتر گنجی از مرکز مشاوره دانشگاه آزاد به همراه 50 نفر از دانشجویان رشته رواشناسی مشغول گفتگو و مشاوره با مصدومین و مردم مناطق زلزله‌زده هستند و بروشورهای حاوی راهنمایی‌های شرایط پس از زلزله در بین آنها توزیع می‌کنند.

او در پایان گفتگو با آنا گفت: بسیاری از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد در روزهای اخیر به منطقه آمدند. برخی خودشان به صورت مستقیم وارد عمل شدند و برخی از آنها را با راهنمایی برای کمک‌رسانی هدایت می‌کنیم.

کد خبر: 872248

وب گردی

وب گردی