پیاده‌روی دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی  به سمت حرم امام رضا(ع)

اولین کاروان بزرگ پیاده‌روی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور امروز (پنجشنبه 25 آبان ماه) از نیشابور به سمت بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) حرکت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، اولین کاروان پیاده دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور دیروز از نیشابور به سمت بارگاه امام رضا(ع) حرکت کرد.

دکتر نوید حبیبی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به تشریح برنامه های این پیاده روی پرداخت و گفت: به مناسبت ایام پایانی ماه صفر و رحلت جانسوز پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و به ویژه شهادت امام علی بن موسی الرضا (ع)، پیاده‌روی بزرگ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور از محل قدمگاه امام رضا (ع) در نیشابور تا مشهد مقدس برگزار می شود.

حبیبی اظهار داشت: این کاروان با ادامه حرکت به سمت موکب امام رضا(ع) در راهدارخانه ابرش در محل ایستگاه جوادالائمه در ملک آباد اسکان شبانه خواهند داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد مشهد به برنامه های مختلف فرهنگی در طول این پیاده روی اشاره کرد و گفت: روز جمعه پیاده روی از محل ایستگاه جوادالائمه (ملک آباد) تا رباط خاکستری و موکب امام هادی (ع) انجام می شود و زائرین دانشجو با اقامه نماز ظهر و عصر به پیاده روی خود تا زائرشهر آستان قدس رضوی ادامه می دهند.

وی افزود: کاروان در روز شنبه 27 آبان ماه به شهرمقدس مشهد می رسند و با تجمع در میدان 15 خرداد مشهد به سمت حرم مطهررضوی حرکت می کنند.

حبیبی از اقامت کاروان در دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد و گفت: در شب شهادت امام رضا(ع) کاروان با تجمع در یکی از رواق های حرم مطهر رضوی، به عزاداری خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) کاروان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از دانشکده پزشکی از مسیر خیابان آزادی، چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کرده و به عزارداری در حرم مطهر می پردازند.

کد خبر: 872263

وب گردی

وب گردی