برگزاری مراسم گلریزان در کره‌جنوبی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه

مراسم گلریزان در کره جنوبی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه با نمایش تیم منتخب فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، مراسم گلریزان که ریشه در فرهنگ و آداب رسوم ایران کهن دارد با اجرای تیم منتخب IZSF در دانشگاه سئول کره جنوبی برگزار شد.

محمد باقری سرپرست و مربی تیم زورخانه ای منتخب IZSF حضور مردم کره جنوبی، مسئولین، ایرانیان مقیم، دانشجویان و مردم کشور کره را در این مراسم با شکوه که به خاطر زلزله‌زدگان کرمانشاه برگزار شد را بسیار ارزشمند دانست.

وی افزود: IZSF ورزشهای زورخانه‌ای،کشتی پهلوانی و رسالت فرهنگ ایرانی را در دنیا بسیار زیبا ترویج داده است. اجرای برنامه گلریزان و جمع آوری کمک‌های نقدی این مراسم توسط ورزشکاران زورخانه ای از کشورهای کره جنوبی، کنیا و آذربایجان نمونه‌ای از ترویج نوع دوستی در بین ملل مختلف با شعار ورزش زورخانه‌ای و صلح جهانی است که امروز شاهد آن برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاهی توسط ورزشکاران زورخانه ای قاره های مختلف بودیم.

در این مراسم طاهریان سفیر ایران در کره جنوبی، بهرام افشار زاده مشاور عالی IZSF امیر آیرم از مسئولین دیپلماتیک ایران در کره، رئیس و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا، مسئولین دانشگاه سئول، ایرانیان مقیم و دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند.

602

کد خبر: 872332

وب گردی

وب گردی